کد خبر : 1692506 | 08 تیر 1399 ساعت 23:19 | 65.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی: مصدومیت امیری جدی است !

سرمربی پرسپولیس به تمجید از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی پرگل مقابل پیکان پرداخت.

گل‌محمدی: مصدومیت امیری جدی است !

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی بعد از پیروزی سه - یک تیمش مقابل پیکان با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط فنی این بازی پرداخت. سرمربی پرسپولیس در ابتدا با تمجید از شاگردانش، این برد را به محمد انصاری، مدافع مصدوم تیمش تقدیم کرد که به دلیل عمل جراحی قادر به همراهی این تیم نیست.


گل محمدی صحبت‌هایش را اینچنین آغاز کرد و گفت: جا دارد این برد را به تک تک هواداران تقدیم کنم چون آنها در این بازی نبودند ولی دل آنها در اینجا بود. این برد را به محمد انصاری هم تقدیم می‌کنم چون او مصدوم شد. برای انصاری هم آرزوی سلامتی می‌کنم.

 

سرمربی پرسپولیس در ادامه افزود: نیمه اول نیمه خیلی خوبی برای ما بود و توانستیم گل بزنیم و چند موقعیت هم داشتیم و در انتقال به حمله توانستیم موقعیت های خوبی به دست بیاوریم. در نیمه دوم تیم پیکان یک مقدار انتحاری تر بازی کرد و با حملات زیاد و توپ های بلند زیاد قصد داشت زود به دروازه ما برسد. بازی رفت در فازی که توپ های دوم می‌توانست تعیین کننده باشد. گل دوم را خیلی به موقع زدیم و فکر می‌کنم بعد از آن بچه ها راحت تر شدند و بازی را کنترل کردند و به گل سوم هم دست پیدا کردیم.

 

او با تمجید از شاگردانش گفت: جا دارد از همه بچه ها تشکر کنم، با این که صد روز بازی نکرده بودند خیلی شرایط سختی را امروز تحمل کردند و به تک تکشان خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم و بازهم خداراشکر که این سه امتیاز را کسب کردیم.

 

 

گل محمدی درباره مصدومیت امیری و درخشش عبدی عنوان کرد: فکر کنم وحید (امیری) به خاطر کشیدگی عضله چند هفته ای نباشد، آن چیزی که پزشکان به من گفتند فکر کنم چند هفته غایب باشد. مهدی (عبدی) پرتلاش ظاهر شد، گل های قشنگ و زیبایی زد و جوان خوبی است. اما باید تمرینات بیشتری داشته باشد و پرتلاش تر از قبل باشد، هنوز جا دارد بازیکن بهتری شود و امیدوارم گل هایی که زد باعث نشود که مغرور شود و در کارش خلال ایجاد کند. او تمرینات خوبی انجام داد و نشان داد که جوان شایسته ای است.

 

او در مورد شکست استقلال و تراکتور هم گفت: من به بازیکنانم گفتم که اصلا فکر این که تیم های رقیب چه نتیجه ای گرفتند را از سر بیرون کنند. ماموریت ما بردن بازی بعد است و از فردا به برد شاهین بوشهر فکر می‌کنیم که مثل تیم امروز پرتلاش است. تیم ها در شرایطی نیستند که امتیاز از دست بدهند، من پیکان را تیم خوبی دیدم و شکل فنی آن ها با جایگاهی که دارد متفاوت است و می‌تواند جایگاه بهتری داشته باشد.

 

وی در مورد جدایی بیرانوند نیز اظهار داشت: این سوال را زیاد از ما می‌پرسند، بازهم می‌گویم از شرایط بیرانوند اطلاع ندارم اما می‌دانم تا 11 تیر با ما قرارداد دارد تا زمانی که قرارداد داشته باشد از او استفاده می‌کنیم. جا دارد از آقای زاهدی فر و تیم داوری هم تشکر کنم که عملکرد خوبی داشتند.

دیدگاه‌ها