کد خبر : 1692503 | 08 تیر 1399 ساعت 23:11 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی مهره‌ای که خط نخورد و درخشید؛

معجزه؛ رمز پیروزی شهر خودرو برابر ذوب آهن

درخشش سعید صادقی سه امتیاز حساس خانگی را به حساب شهر خودرو واریز کرد تا آن‌ها بتوانند موقتا به رده دوم جدول صعود کنند.

به گزارش "ورزش سه" تحلیل کنفرانس خبری دیروز سرمربی جوان مشهدی‌ها این بود که آن‌ها مهره کلیدی ترکیب‌شان و وینگر سرعتی خود را فردا در ترکیب ندارند و احتمالا سیف‌اللهی قرار است مسئولیت سنگین جناح راست شهر خودرو را به دوش بکشد؛ اما در طول 24 ساعت بعد از صحبت‌های سرآسیایی، گویا معجزه‌ای رخ داد و با تغییر نظر سرمربی، صادقی که در تمام بازی‌های تدارکاتی نفر ثابت سرآسیایی در پست وینگر راست بود به ارنج 11 نفره بازگشت.

 

1506872

 

صادقی خیلی زود شوک دوم را هم به اهالی فوتبال وارد کرد؛ چرا که ذوبی‌ها انتظار نداشتند صادقی را امروز در ترکیب شهر خودرو ببینند اما 6 دقیقه بیشتر از زمان بازی نگذشته بود که ضربه سر چکشی سعید، دروازه مهدی خلیل را فرو ریخت و خیلی زود برتری را از آن مشهدی‌ها کرد؛ هر چند که هافبک خارجی ذوب آهن نگذاشت نیمه اول شهر خودرو تیم برتر بازی باشد.

 

در نیمه دوم اما سعید صادقی، شاهکارش را تکمیل کرد و روی پاس طلایی خلعتبری، دبل‌اش را تکمیل کرد تا کارنامه درخشان‌اش را امشب تکمیل کند و سه امتیاز را به حساب تیمش واریز کند؛ درخششی که باعث شد تا هم شهر خودرو موقتا راهی دوم جدول شود و هم خود سعید صادقی با چهار گل، بهترین گلزن شهر خودرو شناخته شود.

 

1506873

 

معجزه، به نظر می‌رسد بهترین توصیف برای یازدهمین برد مشهدی‌ها در لیگ نوزدهم است که شروعی رویایی برای شاگردان مجتبی سرآسیایی به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها