کد خبر : 1692513 | 08 تیر 1399 ساعت 23:36 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی رحمتی تمام شدنی نیست

سرآسیایی: بازیکنانم 20 دقیقه درگیر داوری بودند

سرمربی تیم شهرخودرو گفت: دوست داشتیم امروز این برد را با هواداران خودمان جشن می گرفتیم.

سرآسیایی: بازیکنانم 20 دقیقه درگیر داوری بودند

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیایی، سرمربی تیم شهرخودرو بعد از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن در یک بازی خانگی اظهار داشت: قبل از بازی گفتم که قطعا بازی سنگینی در برابر یک تیم سختکوش، تاکتیکی و پرمهره داریم. فوتبال خیلی قشنگی ذوب آهن بازی کرد و به آن ها تبریک می گویم. دو تیم فوتبال زیبایی را اجرا کردند. تنها در 20 دقیقه ای که کمی درگیر مسائل داوری شدیم، خوب نبودیم. این اتفاق نباید در تیم ما بیفتد. تمرکزمان را از دست دادیم و همان جا هم ضربه خوردیم.


وی افزود: بین نیمه با بازیکنان صحبت کردیم که با آرامش به زمین برگشتند. در نیمه دوم فوتبال خیلی بهتری را از تیم شاهد بودیم. خدا را شکر ختم به 3 امتیاز شد، اما واقعا حریف سختی داشتیم. 

 

 

1506900

 


سرمربی تیم شهر خودرو درباره داوری این بازی گفت: چند اتفاق رخ داد که به نظرم باید به نفع ما می شد. این طبیعی است که هر کسی بگوید باید به نفع ما می شد. هر سوتی زده می شد، بازیکنان ما زیاد به این موضوع پرداختند. ما باید تمرین کنیم که با تمرکز کامل بازی کنیم. بچه های ما اگر تمرکز داشتند، با فوتبالی که بازی کردند، باید بیشتر به حریف گل می زدند.


سرآسیایی درباره عملکرد منصوری در خط دفاعی افزود: امید اولین بازی اش بود. او جزو جوان های خوب استان و سرمایه ماست. به خاطر محرومیت فرشاد فرجی و علی نعمتی، امید منصوری بازی کرد، اما با وجود کم تجربگی عملکرد خوبی داشت. 


وی درباره نقش مهدی رحمتی در این برد گفت: در یک جمله می توانم بگویم مهدی رحمتی تمام شدنی نیست. 


سرآسیایی در پایان افزود: بعد از این همه تعطیلات، در این بازی جای تماشاگران خالی بود. دوست داشتیم که این برد را با هواداران جشن بگیریم، اما نشد. انشالله که بتوانیم در بازی های بعدی هم امتیازات خوبی جمع کنیم.

دیدگاه‌ها