کد خبر : 1692523 | 08 تیر 1399 ساعت 23:59 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

قاضی در نقش گلسازی در شهرخودرو

شهر خودرو که مخالف شروع لیگ بود توانست در افتتاحیه دوباره لیگ، یک برد خوب را به دست بیاورد و مقابل ذوب آهن در خانه با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد.

قاضی در نقش گلسازی در شهرخودرو

به گزارش "ورزش سه"، این برد شاگردان سرآسیابی اهمیت زیادی داشت و با اینکه هر دو گل بازی را سعید صادقی به ثمر رساند اما خط حمله شهر خودرو موقعیت سازی زیادی داشت و چندین بار در آستانه گلزنی قرار گرفت. در این بازی محمد قاضی هرچند پایش به گل باز نشد اما بارها با شوتزنی در تلاش برای باز کردن دروازه حریف بود که مهدی خلیل، گلر این تیم مشهدی وادار به واکنش شد. در کنار عملکرد خوب خلعتبری و امین قاسمی نژاد نشان دهنده این است که تیم شهر خودرو در همه خطوط به خصوص خط حمله توانایی و کارکرد خوبی در هشت هفته باقی مانده خواهد داشت.


با این حساب شهرخودرو که در آسیا هم باید حضور داشته باشد از حالا نشان داده که با این خط حمله آماده می‌تواند در کنار هافبک ها و مدافعان گلزن خودش به موفقیت در ادامه رقابت های لیگ و بازی های آسیایی فکر کند و در ادامه مسیر امیدوار باشد.

 

 

1506908

 


در این بازی محمد قاضی که روز خوبی را پشت سر گذاشت، روی گل نخست تاثیر بسزایی داشت. چرخش خوب او و پاسی که به محمدعلی فرامرزی داد و ارسال این بازیکن شرایط را برای گلزنی سعید صادقی فراهم کرد. هرچند در این مسابقه بازهم پای قاضی که چندین موقعیت گلزنی داشت به گل باز نشد اما حفظ توپ، حضور به موقع در خط دفاع، دربیل و پاس خوبی که به همبازیان خود داد همه نشان دهنده تلاش او برای اجرایی شدن تدابیر تاکتیکی سرآسیابی است که به نظر می رسد به بهترین شکل توانست دستورات سرمربی شهر خودرو در زمین پیاده کند.


سماجت و بازی درگیرانه حتی باعث شد که ذوبی ها در نهایت مجبور شوند وحید محمدزاده را تعویض کنند. به هر طریق محمد قاضی نشان داده که در دوران تعطیلی به خاطر کرونا به بهترین شکل آمادگی خود را حفظ کرده و در بازی های باقی مانده یکی از مهره های قابل اتکای این تیم مشهدی در لیگ و آسیا خواهد بود.

دیدگاه‌ها