کد خبر : 1692528 | 09 تیر 1399 ساعت 00:09 | 24.3K بازدید | 3 دیدگاه

جشن شاگردان فکری در یادگار امام؛

انتقام نساجی در شب سقوط آزاد تراکتور! (عکس)

تیم نساجی مازندران که پیش از نوروز ماشین سازی را در تبریز شکست داده بود، تراکتور را هم 1-0 مغلوب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در شبی که توپ و میدان را در اختیار داشت، با یک گل بازی را به نساجی واگذار کرد تا فرصت صعود موقت به رتبه دوم را از دست بدهد. شاگردان ساکت الهامی در حالی به نماینده قائم‌شهر باختند که حالا با این نتیجه باید به استقبال چهار بازی حساس برابر صنعت نفت، استقلال، سپاهان و شهرخودرو بروند.


نکته جالب این است که نساجی در بازی رفت با نتیجه 4-0 به تراکتور باخته بود و با هدایت رضا مهاجری باخت تحقیرآمیزی را در خانه داشت اما یکشنبه شب با هدایت محمود فکری به نتیجه درخشانی در یادگار امام رسید و به پیروزی مهمی دست یافت. در بازی رفت ساسان انصاری دو گل زد و یوکیا سوگیتا و ویلیان میمبلا هم گل های دیگر را به ثمر رساندند ولی در بازی دیشب انصاری کاری از پیش نبرد، میمبلا به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و سوگیتا هم که از جمع تراکتوری ها جدا شده است.

 

1506902


این در حالی است که نساجی پیش از نوروز 99 در یک بازی یک طرفه با نتیجه 3-0 ماشین سازی را در تبریز شکست داده بود و حالا در دو بازی متوالی با چهار گل تیم های تبریزی را در این شهر شکست داده و به نوعی انتقام بازی رفت را گرفته است. همچنین با این شش امتیاز نساجی 26 امتیازی شد و از سقوط تا حد زیادی نجات پیدا کرد.


همچنین پیروزی امشب باعث شد تا تراکتور تا رده چهارم پایین برود و در صورتی که استقلال و فولاد فردا برنده شوند، آن ها تا رده ششم نیز سقوط خواهند کرد. این در شرایطی است که البته غیبت دو ستاره و مصدومیت چند بازیکن باعث شده بود که دست کادرفنی تراکتور و ساکت الهامی حسابی خالی بماند.


الهامی که در زمستان گذشته تراکتور بحران زده دنیزلی را سروسامان داد و با چند پیروزی این تیم را به جمع مدعیان برگرداند، حالا دوباره این چالش را پیش رو دارد و باید دید آیا شادی را به اردوی تی تی ها بازخواهد گرداند یا نه؟

دیدگاه‌ها