کد خبر : 1692593 | 09 تیر 1399 ساعت 12:39 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

هرتیمی بهتر خرج کند سهمیه می گیرد

جبیره: نوشته روی پیراهنم کار دریس بود

نفت آبادان در اولین بازی اش در شروع مجدد لیگ برتر توانست با دو گل حریفش پارس جنوبی را شکست داده و چسبیده به فولاد و استقلال در رده هفتم قرار بگیرد.

جبیره: نوشته روی پیراهنم کار دریس بود

به گزارش" ورزش سه" رضا جبیره مهاجم 22 ساله تیم صنعت نفت در ای بازی و در دقیقه 31 گل اول تیمش را به ثمر رساند و در کسب این سه امتیاز مهم نقش کلیدی داشت. او االبته خوشحالی گل جالبی هم داشت به طوری عکس هایش سوژه رسانه های مختلف شد. جبیره در ارتباط با بازی شب گذشته برابر پارس جنوبی گفت:" بازی خوبی بود. در نیمه اول برق برای دقایقی قطع شد و بعد از اینکه برق آمد ما توانستیم بازی بهتری انجام بدهیم و خداراشکر سه امتیاز را گرفتیم."


او درباره قطع برق و همچنین گلزنی اش در این بازی گفت:" در اواسط نیمه اول یکی از ترانس های پروژکتورهای ورزشگاه ترکید و چند دقیقه ای بازی قطع شد. 5 دقیقه بعد از اینکه برق آمد من با ضربه سر گل زدم. البته فکر می کنم به دلیل همین قطع برق گل من از تلویزیون پخش نشد . "


جبیره درمورد شرایط تیم نفت ادامه داد:" شرایطمان در جدول خوب است و باید ببینیم بازی های امروز چه می شود. ما الان به فولاد و استقلال چسبیده ایم و هم امتیاز با این تیم ها هستیم. بعد از تعطیلی طولانی به خاطر کرونا شروع خوبی داشتیم و امیدوارم ادامه دار باشد."

 

1507036


مهاجم صنعت نفت در پاسخ به این سوال که این تیم چقدر شانس سهمیه دارد گفت:" هی تیمی بیشتر خرج کند بهتر نتیجه می گیرد. ما مشکلات مالی جدی داریم و حتی یک اردو هم برگزار نکردیم. یک ماه است تمریناتمان را شروع کردیم و همه ش در گرمای آبادان بودیم و نتوانستیم یک اردوی بیرون برویم."


رضا جبیره در ادامه به شادی گل جالبش اشاره کرده و در این رابطه که چرا با آن خط ابتدایی و با دست روی پیراهنش نوشته بود هم گفت:" من یک پیراهن استرچ داشتم و با محمد دریس این را نوشتیم. البته این کار را قبل از این بازی نکردم، من طرحش را کشیدم و دریس پررنگش کرد. به خاطر اوضاع کرونا نتوانستیم بیرون برویم و بدهیم چاپ کنند."


او اضافه کرد:" برای بازی بعدی برنامه متفاوتی برای شادی گل دارم."

دیدگاه‌ها