کد خبر : 1692617 | 09 تیر 1399 ساعت 14:21 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

می‌جنگیم تا پرسپولیس مقابل ما قهرمان نشود؛ 

مشایخ: در دنیا کسی نمی‌تواند مثل طارمی پنالتی بگیرد

امین مشایخ که گلی حیاتی برای شاهینی ها در بازی شب گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان ثبت کرد، در رده امید با مهدی طارمی همبازی بوده و خاطرات جالبی از او در ذهن دارد.

مشایخ: در دنیا کسی نمی‌تواند مثل طارمی پنالتی بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، امین مشایخ شب گذشته باز کننده گره بازی جذاب شاهین بوشهر و نفت مسجد سلیمان بود و توانست در وقت های اضافی با یک گل زیبا که پس از جا گذاشتن بازیکن حریف به ثمر رساند، یک امتیاز حساس را به حساب تیمش واریز کند.


با این بازیکن فانتزی و ریزنقش که شب گذشته در نیمه دوم وارد زمین شدیم، در رابطه با بازی صحبت کردیم و او اینطور حرف هایش را آغاز کرد: « بازی یک مقدار تحت تاثیر هوا قرار گرفته بود. بوشهر یک مقدار گرم است و وقتی شب می شود، شرجی می شود و هوا در شب و روز فرقی نمی کند و اینطور نیست که بگوییم در شب ها هوا بهتر است.» 


او در مورد بازی گفت:« در اوایل،  بازی گم بود و گل هم روی اشتباه بازیکن ما زده شد ولی  بعد دروازه بان آنها اخراج شد و بازی را ما گرفتیم و یکطرفه شد.»


بازیکن تیم فوتبال شاهین بوشهر در ادامه با اشاره به حساسیت این تک امتیاز عنوان کرد:« مساوی خیلی بهتر از باخت بود. الان اختلاف امتیاز با تیم پارس جنوبی 2 امتیاز شد و دو سه هفته دیگر هم با این تیم بازی داریم.» 


از مشایخ در رابطه با عملکرد خودش در طول فصل پرسیدم که او اینطور با اشاره به مصدومیتی که پشت سر گذاشته، توضیح داد:« از اول فصل که بازی ها شروع شد. یک مقدار برای بازی کردن شرایط سخت بود. هر یکی دو بازی به من فرصت می رسید. بعد مصدومیتی پیدا کردم که دور شدم و 16 هفته نتوانستم بازی کنم. خدا را شکر بازی دیشب بازی کردم و توانستم گل هم بزنم تا برای تیمم مثمرثمر باشم.» 


مشایخ که 29 سالگی را سپری می کند، در مورد چهره جوانش اینطور با شوخی حرف زد که خوب مانده و در مورد ماندن شاهین یا سقوطش بیان کرد:« به امید خدا می مانیم. صد در صد با کمک بچه ها و کادر فنی می توانیم در لیگ برتر بمانی؛ چون تمام بچه های تیم ما تا دقیقه 90 می جنگند.»


از مشایخ در رابطه با دیدار هفته آینده شاهین برابر پرسپولیس در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی پرسیدیم که او اینطور در این مورد صحبت کرد:« بازی خیلی سختی داریم. پرسپولیس سه سال است که قهرمان لیگ شده و در آستانه چهارمین قهرمانی است و فکر می کنم اگر ما را ببرند، چهارمین قهرمانی آنها به دست می آید ولی ما تمام تلاشمان را می کنیم که مانع این اتفاق شویم.  خدا رو شکر تماشاگران در بازی ما با پرسپولیس حضور ندارند. به هر حال پرسپولیس و استقلل نصف بردهایشان به خاطر هواداران است.»


سوال بعدی ما از امین مشایخ در رابطه با بازیکنانی نظیر مهدی قایدی، محمد محبی و مهدی طارمی ستاره های فوتبال بوشهر در سال های اخیر بود که او با اشاره به خاطراتی از زمان بازی در کنار مهدی طارمی گفت:« زمانی که مهدی قایدی و محمد محبی بودند، من سه سالی از بوشهر دور بودم و در فجر سپاسی و مس رفسنجان بازی می کردم. با مهدی طارمی اما در تیم امید شاهین همبازی بودم.»


او سپس در مورد استعدادهای فوتبال بوشهر اضافه کرد:« جنوب همین است و زمین های خاکی اش معروف. اگر بروی و در این زمین ها بگردی، قطعا استعدادهای بی نظیری پیدا می کنی. تازه استعدادهای بوشهر ی در حال پیدا شدن هستند. قبلا کمتر بودند و مثلا آقای مهرداد و مهدی کریمیان ستاره های بوشهر در لیگ برتر بودند  ولی الان تازه دارند رو می شوند. قبلا در هر فصل یک بوشهری رو می شد ولی الان سه چهار بازیکن خوب داریم.» 


از مشایخ در مورد همبازی بودن با مهدی طارمی در تیم امید شاهین پرسیدیم که او در این مورد با تمجید از عملکرد همبازی سابقش گفت:« مهدی طارمی همان زمان با که ما بازی می‌کرد‌ هم همینطور بود. یک روز یادم می آید در رده امیدها بازی داشتیم. یک توپ را من بلند کردم و مهدی زد زیرش و رسید به دفاع آخر. گام های بلند مهدی را که دیده اید. او با سرعت دوید و توپ را از دفاع آخر گرفت و زد توی گل. در همان تورنمنت 28 گل زد. نکته خارق العاده اش پنالتی گرفتنش بود؛ همان زمان هم خیلی خوب بود. فک نمی کنم در دنیا کسی مثل او پنالتی بگیرد.»

 

گفتنی است مشایخ شب گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان از سایت یازده نمره خوب 8 را گرفت تا علیرغم تعویضی بودن، بهترین بازیکن تیمش باشد.

دیدگاه‌ها