کد خبر : 1692637 | 09 تیر 1399 ساعت 15:18 | 19.7K بازدید | 4 دیدگاه

حمله تند نامزد ریاست باشگاه بارسلونا به بارتومئو

ویکتور فونت دوست صمیمی ژاوی و نامزد پست ریاست بارسلونا بار دیگر به جوزپ ماریا بارتومئو رئیس کنونی باشگاه تاخت.

حمله تند نامزد ریاست باشگاه بارسلونا به بارتومئو

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بود که آرتور ملو در تورین و پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی یوونتوس به این تیم پیوست در حالی که تنها دو سال پیش بود که از گرمیو راهی بارسلونا شد و از او به عنوان ژاوی آینده یاد می کردند.

به جای او قرار است میرالم پیانیچ به بارسا منتقل شود و هر دو انتقال، به زودی جنبه رسمی به خود خواهند گرفت. این معاوضه عجیب، بهانه ای شد تا ویکتور فونت که سال بعد مدعی جدی ریاست بارسا خواهد بود، به تیم مدیریت فعلی حمله کند.

 

 

1500711

 

 

فونت به خبرنگاران گفت:« این معاوضه بازیکن که به نظر قریب الوقوع می آید، یک بار دیگر وضعیت فعلی باشگاه بارسلونا را نشان داد. وضعیتی که به شدت نگران کننده و آسیب پذیر است. شرایط مالی باشگاه وخیم است و یک اختلال وسیع در پروژه های ورزشی دیده می شود.

این معاوضه نشان می دهد که برای تیم مدیریتی فعلی، تنها ایجاد تعادل و توازن مالی اهمیت دارد و این کار را به هر قیمتی انجام می دهند؛ حتی به قیمت از دست دادن بازیکنی که اخیرا جذب شده و یکی از ستاره های آینده باشگاه بود. این شرایط تنها مربوط به دوران شیوع کرونا نیست و اوضاع مالی قبل از اپیدمی هم وخیم بود.

سال گذشته یاسپر سیله سن را به والنسیا دادند و نتو را گرفتند در حالی که برای هیچکس آن معاوضه قابل درک نبود. امسال هم یک بازیکن جوان و استراتژیک را از دست دادند. برای همه ثابت شده است که در بارسلونا هیچ پروژه ورزشی برای آینده وجود ندارد. ما از این وضعیت گلایه مندیم و تکرار می کنیم که مدیر فعلی منافع شخصی را به منافع باشگاه ترجیح می دهد.»

 

 

1505467

دیدگاه‌ها