کد خبر : 1692646 | 09 تیر 1399 ساعت 15:46 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

عملکرد رشید هم به داد تراکتور نرسید (عکس)

عملکرد خوب دروازه بان ملی پوش تراکتوری ها روز گذشته باعث شد تا شکست این تیم پررنگ نشود. رشید مظاهری با مهار سه موقعیت تک به تک برابر نساجی روز خوبی را پشت سر گذراند.

عملکرد رشید هم به داد تراکتور نرسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار روز گذشته تبریز را می توان یکی از مهم ترین بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر دانست. دیداری که پس از 90 دقیقه حملات تیم تراکتور نتیجه ای به دنبال نداشت و در نهایت با برد قائمشهری ها به پایان رسید. دیداری که به غیر از یکی دو بازیکن تراکتور، هیچکدام از بازیکنان دیگر این تیم نتوانستند خود را در فرمی خوب نشان دهند و برخی کارشناسان همین موضوع را مهم ترین عامل شکست این تیم بیان کردند. 

 

در این میان اما یکی از بازیکنان خوب تبریزی ها که علیرغم شکست، با اقبال هواداران این تیم در صفحات اجتماعی روبرو شد رشید مظاهری بود. دروازه بان ملی پوش تراکتوری ها که نشان داد از آمادگی خوبی سود می برد در گل خورده و زودهنگام تیمش نقشی نداشت و در سوی مقابل سه بار نیز توانست دروازه تیمش را نجات دهد. 

 

مظاهری روی توپ های بلند نساجی واکنش های به موقعی داشت یک بار در نیمه اول و دو بار در نیمه دوم توانست دروازه موقعیت های مناسبی را از بازیکنان حریف مهار کند تا اوضاع سرخ پوشان بدتر از قبل نشود. 

 

1507133

 

او در ابتدا در دقیقه 16 نیمه اول که تراکتوری ها با یک گل از حریف خود عقب بودند توانست با سیوی دیدنی یک موقعیت تک به تک را از حریف بگیرد تا کار تراکتوری ها در همان نیمه اول یکسره نشود. 

 

1507135

 

گلر ملی پوش تراکتور در نیمه دوم اما دو بار موفق به دفع توپ های حریف شد. او در دقیقه 70 موقعیتی فوق العاده را با حرکتی استثنایی و با سرعت بالا توانست دفع کند و توپ حریف را راهی کرنر کند و سپس چهار دقیقه بعد و در دقیقه 74 فرصت دیگری را در مقابل با مهاجم نساجی موفق شد از ان خود کند. 

 

1507134

 

با این حساب باید گفت تراکتوری ها شانس آوردند که شکست این تیم سنگین نشد تا بتوانند برای بازی های بعدی با روحیه بهتری به میدان بروند. آنها که برای باز کردن دروازه حریف سراپا حمله بودند خیلی راحت دفاع خود را در اختیار حریف قرار می دادند و به همین دلیل موقعیت های مناسبی برای نساج ها به وجود می آمد اما آمادگی رشید مظاهری در نهایت باعث شد تا بازی با همان یک گل به پایان برسد. گلی که در ابتدای بازی و خیلی زود روی اشتباه مدافعان تراکتوری به ثمر رسید.

دیدگاه‌ها