کد خبر : 1692655 | 09 تیر 1399 ساعت 16:55 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: راشفورد خیلی زود برای ما گل می زند

سرمربی منچستریونایتد نگران ناگامی مارکوس راشفورد در سه بازی اخیر تیمش نیست.

سولسشر: راشفورد خیلی زود برای ما گل می زند

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد تا پیش از وقفه لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا روند گلزنی بسیار خوبی را طی می کرد اما پس از شروع مجدد لیگ هنوز نتوانسته برای یونایتد گلزنی کند. او در تساوی 1-1 تیمش مقابل تاتنهام و نیز برتری 3-0 برابر شفیلد یونایتد گلزنی نکرد و در بازی یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل نوریچ هم به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و باز هم نتوانست گلی به ثمر برساند.

راشفورد تا به اینجا در مجموع بازی هایش برای یونایتد و تیم ملی انگلیس، توانسته 22 گل به ثمر برساند.

 

 

1507148

 

 

اوله گنار سولسشر که در نشست خبری بازی فردا برابر برایتون شرکت کرده بود، در مورد ناکامی راشفورد در گلزنی گفت:« اصلا نگران این قضیه نیستم. مارکوس پس از شروع مجدد لیگ برتر، سریع و شاداب به نظر می رسد و برابر شفیلد هم با بدشانسی دو موقعیتی که خودش به دست آورده بود را از دست داد. او بهترین فصل خودش را پشت سر می گذارد و من به او اطمینان دارم و معتقدم با دادن دقایق بیشتر به او، خیلی زود برای مان گلزنی خواهد کرد.»

 

سولسشر که تیمش در رده ششم قرار دارد و برای کسب سهمیه با چلسی، وولوز و تاتنهام در جدال است، کسب سهمیه را برای یونایتد حیاتی دانست:« معتقدم هر سال حضور در لیگ قهرمانان، تجربه ای بزرگ محسوب می شود. به خصوص برای بازیکنان یک قدم رو به جلو محسوب می شود. هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان در انتهای فصل است و کسب قهرمانی در جام حذفی و لیگ اروپا. تیم های زیادی در این مسیر رقیب ما هستند ولی تمرکز ما باید فقط روی بازی بعدی باشد و قدم به قدم پیش برویم.»

 

 

1504353

دیدگاه‌ها