کد خبر : 1692673 | 09 تیر 1399 ساعت 18:02 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

حسن صالح حمیدزیچ:

هدف بزرگ بایرن فتح لیگ قهرمانان است

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ مدعی شد هدف بزرگ این تیم فتح لیگ قهرمانان است.

هدف بزرگ بایرن فتح لیگ قهرمانان است

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده بایرن مونیخ در هفته های پایانی و پیروزی های متوالی این تیم باعث شد بسیاری تیم هانسی فلیگ را امید اول فتح لیگ قهرمانان در اواسط تابستان قلمداد کنند. حالا مدیر ورزشی بایرن در این رابطه و البته انتقادات از عملکرد لوکاس هرناندز، خرید گرانقیمت باواریایی ها در تابستان گذشته صحبت کرده است.

 

حسن صالح حمیدزیچ گفت: "عملکرد لوکاس هرناندز؟ ما او را هنوز در بهترین حالت خود در ترکیب بایرن مونیخ ندیده ایم، اما من مطمئن هستم لوکاس تبدیل به بازیکن با ارزشی در ترکیب ما خواهد شد. او یک بازیکن برنده است که همیشه در بازار نقل و انتقالات قیمت بالایی خواهد داشت.

 

1506396

 

لیگ قهرمانان این فصل؟ من از عملکرد بایرن مونیخ در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا راضی نبودم. اگرچه ما در نهایت مقابل لیورپولی مغلوب شدیم که موفق شد به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد، اما این برای باشگاهی مانند بایرن مونیخ کافی نیست. ما فصل گذشته می توانستیم بهتر عمل کنیم. ما به طور قطع می خواهیم دوباره قهرمان لیگ قهرمانان شویم و این هدف بزرگ بایرن است.

 

بازسازی ترکیب تیم؟ برداشتن قدم بعدی به ویژه پس از دوران فوق العاده و درخشان آرین روبن و فرانک ریبری و خرید بازیکنان باکیفیت برای جایگزینی آنها آسان نیست، اما ما باید تا اینجای کار راضی باشیم."

دیدگاه‌ها