کد خبر : 1692696 | 09 تیر 1399 ساعت 19:34 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: پیانیچ از پیوستن به بارسا خوشحال خواهد شد

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس به مسئله جدایی میرالم پیانیچ از این تیم و پیوستن او به بارسلونا واکنش نشان داد.

ساری: پیانیچ از پیوستن به بارسا خوشحال خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در نخستین دقایق بامداد روز چهارشنبه و در چهارچوب رقابتهای هفته بیست و نهم سری آ مهمان جنوا خواهد بود. بیانکونری در حال حاضر با فاصله چهار امتیازی نسبت به لاتزیو در صدر جدول قرار گرفته و با پیروزی مقابل جنوا می تواند یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شود.

 

مائوریتزیو ساری پیش از بازی تیمش مقابل جنوا گفت: " بازی کردن مقابل تیمی مثل جنوا همیشه برای هر کسی سخت و دشوار است. از طرف دیگر مسابقات خارج از خانه مقابل تیم هایی که برای سقوط نکردن می جنگند همیشه سخت است. ما در حال حاضر آن تعداد بازیکن که بخواهیم بیش از دو یا سه بازیکن مان را تغییر دهیم، در اختیار نداریم.

 

با 14 بازیکن مقابل لچه قرار گرفتیم که دو نفر از آنها فقط دو جلسه با تیم تمرین کرده بودند. امیدوارم در روزهای آینده همه چیز بهتر شود تا بتوانیم بیشتر از سیستم چرخشی استفاده کنیم."

 

 

1506299

 

 

ساری در ادامه گفت: " من فکر می‌کنم که پائولو دیبالا و کریستیانو رونالدو فعلاً نمی توانند با بازی کردن ادامه دهند. با این حال مشکل خستگی می تواند در دو یا سه بازی اتفاق بیفتد. با گذشت زمان هم چنین ایگواین نیز می تواند برای تیم بسیار مهم باشد."

 

به نظر می‌رسد که طی ساعات آینده انتقال میرالم پیانیچ به بارسلونا و جابجایی او با آرتور ملو رنگ و بوی رسمی با خود خواهد گرفت. ساری درباره جدایی پیانیچ گفت: " راستش را بخواهید، هفته گذشته به این سؤال پاسخ دادم. اگر انتقال تأیید شود، پیانیچ خوشحال خواهد شد زیرا او به باشگاه فوق العاده ای همچون بارسلونا می رود. پیانیچ دوست دارد فوتبال بازی کند. او یک انسان حرفه ای، خوب و باهوش است.

 

در مورد آرتور ملو اما صحبتی ندارم چرا که این دو بازیکن حداقل برای دو ماه دیگر برای تیم های فعلی شان به میدان می‌روند بنابراین هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد."

 

 

1506959

دیدگاه‌ها