کد خبر : 1692829 | 10 تیر 1399 ساعت 09:06 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

ریگی، لیست گلزنان استقلال را 14 نفره کرد

مسعود ریگی ضربه فوق العاده زیبایی را روانه حامد فلاح زاده کرد و توپ دور از دستان سنگربان باتجربه سایپا راهی دروازه شد اما بدشانسی باعث شد تا نخستین گل ریگی برای استقلال، تبدیل به گل سه امتیازی نشود.

به گزارش "ورزش سه" هافبک دفاعی کم حاشیه و جنگنده آبی‌ها که دیروز در غیاب علی کریمی، فرماندهی میانه میدان تیمش را برعهده داشت توانست روز خوبی را در مقابل کمربند میانی سایپا تجربه کند و حتی در حمله‌های تیمش هم مشارکتی قابل توجه داشت اما روز خوب او هم نتوانست سه امتیاز را به حساب استقلال واریز کند.

 

ریگی به جز آن‌که در دوئل با بازیکنانی چون شاه‌علی‌دوست و بارانی توانست موفق باشد و 2 قطع توپ داشت و 53 پاس صحیح برای هم‌بازیان‌اش ارسال کرد، در روز غیبت بازیکنانی زیادی چون شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و ... در قامت یک گلزن هم حاضر شد و با شلیکی تماشایی قفل دروازه سایپا را شکاند تا اولین گل‌اش با پیراهن استقلال را به ثمر برساند.

 

هافبک شیرازی آبی‌ها با گل امشب‌اش به سایپا، چهاردهمین گلزن فصل استقلال شد و از حیث، استقلال با داشتن 14 گلزن مختلف رکورددار لیگ نوزدهم شد؛ بهترین گلزنان آبی‌ها در فصل جاری مهدی قائدی با 9 گل، شیخ دیاباته با 8 گل، محمد دانشگر و وریا غفوری با 4 هستند که دیشب غیبت شیخ در نوع بازی استقلالی‌ها کاملا مشهود بود.

 

1507354

دیدگاه‌ها