کد خبر : 1692839 | 10 تیر 1399 ساعت 09:40 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

کوتاه‌قامتی که خوب هد می‌زند؛

آمار فوق العاده گلزنی احمدزاده با ضربه سر

فرشاد احمدزاده دیشب توانست گلی سرنوشت ساز را برای تیمش رقم بزند تا نقش پررنگی در پیروزی برابر ماشین سازی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه" برای دومین هفته متوالی شاگردان نکونام در خانه خود و در فولاد آره‌نا خالی از تماشاگر، ابتدا خیلی زود مقابل حریف غافلگیر شدند و دروازه‌شان باز شد؛ اما نکو در این دو بازی نشان داد که حالا نقطه ضعف فولاد پیش از تعطیلات به نقطه قوت این تیم بدل شده است و به خوبی بلد است چگونه بعد از اینکه گل اول را خورد، پرستیژش را حفظ کند و به دنبال کامبک باشد. بازی مالکانه فولادی‌ها و کار تیمی زیبا باعث شد تا خیلی زود جواب گل توکلی، با ضربه سر تماشایی احمدزاده داده شود.

 

ضربه سری که بعد دو ناکامی بزرگ و دو ضربه به تیرک دروازه استقلال، در واقع طلسم شکنی برای هافبک سابق پرسپولیس به حساب می‌آمد؛ در نیمه دوم هم که مانند بازی استقلال، فولاد توانستند قدرت‌شان را دیکته کنند و بازهم شیمبا به کمک تیمش آمد و گل برتری را این‌بار به جای ساختن، خودش زد تا ماموریت دبل در برد خانگی، تکمیل شود.

 

1507371

 

اتفاق مهم به گلزنی احمدزاده در این بازی باز می‌گردد؛ چرا که هافبک تهاجمی 1 متر و 69 سانتی متری فولادی‌ها قد و قامت بلندی ندارد که بخواهد با ضربه سرش آزار دهنده باشد اما او نشان داده که کوتاهی قدش را با پروازهای بلند می‌تواند جبران کند و بعد از آن‌که با ضربه سر توپ را به تیرک دروازه استقلال کوباند، شب گذشته به زیبایی توپ را به گوشه دروازه حامد لک فرستاد تا هجدهمین گل لیگ برتری‌اش را به ثمر برساند.

 

اما هجده گل فرشاد احمدزاده در لیگ، یک راز نهفته دارد و آن‌هم اینکه او، 8 گل از 18 گل‌اش در ادوار لیگ برتر را با ضربه سر به ثمر رسانده که از بازیکنی مانند او با قد و قامتی بسیار عجیب و قابل توجه به نظر می‌رسد؛ بازیکنی که به خوبی پس از مدت‌ها ناکامی و دوران ناموفق لژیونری‌اش حالا در ترکیب جواد نکونام جا افتاده و می‌خواهد در قامت یک مهره کلیدی، سهمیه ACL 2021 را برای تیمش به ارمغان آورد.

دیدگاه‌ها