کد خبر : 1692845 | 10 تیر 1399 ساعت 10:12 | 131K بازدید | 281 دیدگاه

بدون یار و ستاره یا بدون تاکتیک

شما نظر بدهید: فرهاد مجیدی آری یا نه؟

خسته، بی برنامه، ناهماهنگ و خیلی بد! ویژگی های بازی ضعیف استقلال در دیدار دیشب مقابل سایپا بود.

شما نظر بدهید: فرهاد مجیدی آری یا نه؟ 

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه ی دیدارهای هفته ی بیست و دوم لیگ برتر، دو تیم استقلال و سایپا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار کسل کننده با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رسید.


در این دیدار ابتدا مسعود ریگی روی یک شوت زیبا و دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه سایپا را باز کرد و درحالیکه بازی در نیمه ی اول با همین نتایج رو به پایان بود، در دقیقه 45 فرشید باقری روی یک اشتباه ناخواسته، به شکلی اتفاقی دروازه ی تیم خود را باز کرد و همین نتیجه تا پایان مسابقه باقی ماند. 


تیم فرهاد مجیدی که به دلیل محرومیت از روی سکوها بازی را دنبال می کرد، در نیمه دوم برنامه خاصی برای گشودن دروازه حامد فلاح زاده نداشت و شاگردان مجیدی بازی پرانتقادی را به نمایش گذاشتند. نباید از ذکر این نکته غافل شد که دست مجیدی در این بازی خیلی خالی بود و مهره ی آنچنانی روی نیمکت نداشت؛در این بین بخصوص باید به شیخ دیاباته اشاره کرد که حضورش در زمین همیشه برای استقلال کارساز بوده یا حتی فرشید اسماعیلی و علی کریمی که حضورشان در اسکواد آبی ها تغییرات مهمی در ترکیب ایجاد می‌کرد. 

 

1507382

مجیدی روی سکوها کلافه از شکل بازی استقلال. او هم از نمایش تیمش رضایت ندارد اما اگر پای صحبتش بنشینید برای آن دلایل زیادی را ذکر می‌کند.


پس از این بازی پرانتقاد، هواداران استقلال در فضای مجازی به شدت علیه کادرفنی، مدیریت و شخص وزیر ورزش موضع گیری کردند و هر کدام، یک دسته را مقصر ناکامی های استقلال  دانستند ؛درحالیکه با تیم خوب و یکدست نیم فصل اول استقلال با مربیگری استراماچونی، خاطره سازی می‌کردند و جدایی او را یک توطئه حساب شده برای زمین زدن استقلال ارزیابی می‌کردند.


بعضی از هواداران عصبانی استقلال که منتقد بازی ضعیف استقلال بودند اعتقاد دارند باید از الآن برای فصل بعد برنامه ی خوبی تدارک دید تا رویای قهرمانی در لیگ برتر، بیش از این دورتر نشود.اما جمع کمتری هم نگاه آرام تری به مساوی استقلال دارند و جمیع شرایط را عامل نتایج ضعیف استقلال در دو بازی بعد از شروع تعطیلات می‌دانند.


شما هم می توانید نظر خود را پایین این پست برای ما کامنت کنید. به نظر شما مشکل استقلال نبود تعداد زیادی از یازیکنان است یا این ضعف از عملکرد سرمربی سرچشمه می گیرد؟


نظرات شما در حداقل زمان نمایش داده خواهد شد.

دیدگاه‌ها