کد خبر : 1692847 | 10 تیر 1399 ساعت 10:34 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

آقا مجید رقیب ایده‌آل قلعه نویی(عکس)

سپاهانی‌ها شب گذشته در نقش جهان توانستند با صلابت از سد گل گهر سیرجان بگذرند تا همچنان 10 امتیاز فاصله خود با صدر جدول را حفظ کنند.

به گزارش "ورزش سه" هر چند پیروزی پرسپولیس در روز نخست هفته بیست و دوم، امیدهای سپاهانی‌ها را برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ نوزدهم به حداقل رساند اما آن‌ها می‌خواستند با عبور از تیم فانوس به دست گل گهر سیرجان، کورسوی امید خود را زنده نگه دارند و امیدوار به لغزش پرسپولیس، 8 مصاف بعدی خود را دنبال کنند.

 

شاگردان ژنرال بعد از تعطیلات حدوداً 100 روزه، آماده به میدان آمدند و خیلی زود محمدرضا حسینی توانست برای تیمش گل اول را به ثمر برساند و حملات دنباله‌دار سپاهان بعد از گل حسینی هم ادامه داشت تا این‌که خط دفاعی گل گهر وادار به خطا شد و محبی، پنالتی برای سپاهان گرفت؛ سید محمد کریمی هم به زیبایی پنالتی را تبدیل به گل کرد تا پیش از دقیقه 30، حاشیه امنیت خوبی برای طلایی‌پوشان دیار زاینده رود ایجاد شود. آن‌ها در ادامه بازی هم نمایش بهتری داشتند اما نتیجه تغییری نکرد تا با کسب پیروزی شروع دوباره لیگ نوزدهم را استارت بزنند و فاصله‌شان با پرسپولیس را حفظ کنند.

 

امیر قلعه نویی با پیروزی دوباره برابر مجید جلالی نشان در طول نوزده سال ادوار لیگ برتر، به خوبی راه بردن برابر آقامعلم را بلد است و برای سیزدهمین بار، ژنرال توانست در دوئل با جلالی از میدان پیروز تیمش را خارج کند؛ تعداد بردی که هیچ سرمربی مقابل سرمربی دیگر در ادوار لیگ برتر ندارد و سرمربی سپاهان در آستانه 1000 امتیازی شدن‌اش در ادوار لیگ، یک رکورد دیگر را هم به نام خود ثبت کرد.

 

1507389

دیدگاه‌ها