کد خبر : 1692848 | 10 تیر 1399 ساعت 10:35 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

جایگاه نساجی بالای جدول است 

عاشوری: خطای ایمانی روی من پنالتی بود

یکی از بازیکنان کلیدی نساجی در فصل جاری نوید (علی اصغر) عاشوری بوده؛ بازیکنی که هافبک طراح است و پیش تر عادت کرده بودیم او را در ترکیب تیم های جنوبی ببینیم. از جمله فولاد اما این فصل در میانه میدان نساجی جولان می دهد.

عاشوری: خطای ایمانی روی من پنالتی بود 

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که نوید مثل همه همبازیانش خوب بود نساجی با عبور از سد تراکتور ضمن جبران نتیجه بازی دور رفت به سیر صعودی خود با محمود فکری ادامه داد. به همین بهانه دقایقی با این هافبک خوش فکر گفتگو کردیم که در زیر می خوانید: 

 

*در این بازی خوب تراکتور را کنترل کردید!

تراکتور یک تیم بزرگ و پر مهره است. چون خیلی زود به گل رسیدیم فشار زیادی را در برابر این تیم تحمل کردیم. این خوشحال کننده است که توانستیم در برابر چنین تیمی سه امتیاز بگیریم و وضعیت بهتری در جدول رده بندی پیدا کنیم. خوشبختانه در این دیدار هم در فاز دفاعی و هم در فاز تهاجمی پرتعداد بودیم و به خوبی در دفاع و حمله شرکت کردیم. البته با توصیه های کادر فنی در بین دو نیمه و آنالیزهای صورت گرفته در نیمه دوم بهتر تراکتور را کنترل کردیم و حتی روی ضد حملات چند موقعیت خوب دیگر هم به دست آوردیم و می توانستیم پیروزی را با شرایط بهتری در برابر این تیم خوب تجربه کنیم. 

 

*ابتدای بازی با نیت پیروزی وارد میدان شدید؟ 

صحبتی که اعضای کادر فنی پیش از بازی با ما انجام دادند این بود که با تلاش در زمین حاضر شویم و بهترین عملکرد را از خود به جا بگذاریم. به واقع برای کسب امتیاز از این دیدار تحت فشار قرار نگرفتیم اما خودمان ذهنیتمان این بود که باید به دنبال تلاشی که می کنیم امتیاز هم بگیریم تا تلاشی که از خود بروز می دهیم نتیجه بخش باشد. 

 

*یک فرصت خوب در این بازی داشتی که می توانستی گل بزنی... 


وقتی توپ به دیرک دروازه تراکتور خورد در ادامه به من رسید و من هم میثم تیموری را دریبل کردم. وقتی می خواستم به توپ ضربه بزنم اکبر ایمانی  پایم را کشید و منجر شد ضربه ای که به توپ زدم راهی اوت شود. داور کرنر گرفت در حالی که توپ کرنر نشده بود. صد در صد حرکت اکبر ایمانی روی من خطا بود و داور باید به سود ما پنالتی می گرفت که این کار را نکرد. کمک می توانست در این صحنه به داور وسط مشورت دهد که این کار را نکرد. جایگیری داور وسط در این صحنه بد بود چرا که در غیر اینصورت به طور حتم می دید که اکبر ایمانی روی من خطا کرده و به سود ما پنالتی اعلام می کرد. 

 

1507390

 

*ظاهرا در این بازی مصدوم شدی. به بازی بعدی می رسی؟ 

بله همین طور است. الان وضعیت خوبی ندارم. روی پایم یخ گذاشتم. امروز عکسبرداری می کنم تا ببینیم شرایط آسیب دیدگی ام به چه صورت است. 

 

*فکر می کنی نساجی به این روند خوب هم چنان ادامه دهد؟ 

خدا رو شکر در این چند بازی اخیر روند خوبی داشتیم و همه تلاش خود را بکار می گیریم که در بازی های آینده هم به این روند ادامه دهیم. جایگاه واقعی نساجی حضور در تیم های رده بالای جدول است به این خاطر که این فصل ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بودیم. 

 

*حرف خاصی نداری؟ 

ما در بازی رفت هم خوب بازی کردیم اما متاسفانه باخت بدی را متحمل شدیم. امیدوارم با این بازی و بردی که به دست آوردیم باخت دور رفت از ذهن تماشاگران نساجی پاک شده باشد. اگر چه بازی ها بدون تماشاگر برگزار می شود اما ما هم چنان به حمایت معنوی تماشاگران واقعی نساجی نیازمند هستیم. امیدوارم در بازی های آینده هم با نتایجی که می گیریم دل این تماشاگران را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها