کد خبر : 1692857 | 10 تیر 1399 ساعت 11:20 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

23 دقیقه برای نمایش آمادگی؛ 

کی‌روش برای گلزنی گرم کرد (عکس)

مصدومیت استنلی کی‌روش پیش از دیدار با السد، مهم‌ترین اتفاق اردوی سپاهان در قطر بود.

به گزارش "ورزش سه" شاید اگر این مهاجم در تمرین دو روز قبل از مصاف با السد، از ناحیه کشاله دچار آسیب دیدگی نمی‌شد لیگ برتر فوتبال ایران شرایط متفاوتی را دنبال می‌کرد؛ بسیاری از آنهایی که فوتبال سپاهان را دنبال می‌کنند، از اعتقاد ویژه امیر قلعه نویی به این مهاجم بلند قامت و زهردار برزیلی باخبرند و می‌دانند که در جمع بازیکنان طلایی‌پوش کسی در حد و اندازه‌های استنلی کی‌روش نیست.

 

بازیکنی که در تمامی سال‌های حضورش در ایران، زیرنظر امیر قلعه نویی کار کرده است و به رغم تلاش‌های پرسپولسی‌ها برای جذب او، همچنان کی‌روش در سپاهان باقی مانده است.

 

1507408

 

کی‌روش استنلی در مسابقه شب گذشته برابر گل‌گهر، تنها 23 دقیقه‌ به میدان رفت و جایگزین سروش رفیعی شد اما در همان دقایق کوتاه، آمادگی خود را نشان داد و دو بار صاحب موقعیت گلزنی روی توپ‌های زمینی و هوایی شد.

 

اگرچه او به دلیل مصدومیت، دست قلعه نویی را در نبرد مقابل پرسپولیس و السد در حنا گذاشت اما برای ادامه قدرتمندانه فصل و حضور در لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنی مانند کی‌روش از نان شب برای قلعه نویی واجب‌تر است.

 

این‌که مهاجم برزیلی با توجه به شروع مجدد فصل بعد از وقفه‌ای سه ماهه می‌تواند در جمع یازده بازیکن امیر قلعه نویی باشد، مهم‌ترین امید او در رقابت‌های لیگ و البته جام حذفی است.

 

1507410

 

1507409

دیدگاه‌ها