کد خبر : 1692889 | 10 تیر 1399 ساعت 14:28 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

کول بریک های داغ و تاثیرگذار گل گهر(عکس)

تیم فوتبال گل گهر در اولین بازی اش بعد از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر در اصفهان و در مصاف با حریف قدرتمندش با دو گل مغلوب شد.

به گزارش" ورزش سه" گل گهر ضربه کاری را در همان شروع مسابقه خورد جایی که مشخص بود این تیم هنوز با فضای بازگشت رقابت های لیگ برتر تطبیق پیدا نکرده است. فشار سپاهان در همان دقایق اول مسابقه و ناهماهنگی گل گهری باعث شد تا خیلی زود دروازه این تیم روی یک ضربه سر باز شود و چند ضربه خطرناک سپاهانی ها را یا بشاگردی دفع کرد و یا از کنار دروازه به بیرون رفت.


با این وجود گل گهر درست قبل از اعلام کول بریک در دقیقه 30 بازی یک بار دیگر و این بار روی ضربه پنالتی دروازه اش باز شد. موضوعی که باعث شد وقت استراحتی که در این دقیقه از سوی داور اعلام شد برای این تیم با حرارت و گرمی خاصی همراه بشد. مجید جلالی و دستیارانش در این زمان کوتاه تلاش کردند تیمشان را به شرایط مسابقه برگردانند و جالب است که گل گهر بعد از کول بریک بازی بهتری انجام داد و حتی در دقایقی سرتر از سپاهان بود. آن ها بعد از اولین کول بریک تا پایان بازی گلی دریافت نکردند و در چند مقطع این فرصت را داشتند که فاصله را با حریفشان کم کنند.

 

1507472

 

1507473

 

1507474

 

 

دیدگاه‌ها