کد خبر : 1692898 | 10 تیر 1399 ساعت 15:01 | 18.7K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی؛ مدافع لیورپول ادامه فصل را از دست داد

جوئل ماتیپ، مدافع کامرونی لیورپول ادامه فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد.

رسمی؛ مدافع لیورپول ادامه فصل را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه لیورپول طی یکی دو فصل گذشته عملکرد خیره کننده ای از خود ارائه داده و توانسته جام های لیگ قهرمانان اروپا و حالا لیگ برتر انگلیس را کسب کند اما این تیم در خط دفاعی همواره برای داشتن یک زوج مطمئن کنار ویرژیل فن دایک با مشکل روبرو بوده است.

 

 

1507483

 

 

مدافع کامرونی قرمزهای آنفیلد یعنی جوئل ماتیپ هرگاه به میدان رفته عملکرد نسبتا قابل قبولی از خود ارائه داده اما یک مشکل درباره او وجود دارد و آن مصدومیت های متوالی این بازیکن به حساب می‌آید. از طرفی دژان لوورن، مدافع کروات لیورپول نیز مهره قابل اتکایی به نظر نمی رسد؛ موضوعی که باعث شده طی ماه های اخیر صحبت های زیادی در رابطه با پیوستن کالیدو کولیبالی به آنفیلد مطرح شود.

 

حالا و در ادامه روزهای سخت تیم یورگن کلوپ در خط دفاعی، لحظاتی پیش مشخص شد که جوئل ماتیپ به دلیل مصدومیت ادامه فصل را از دست داده است؛ این بازیکن در جریان دیدار برابر اورتون مصدوم شد و به احتمال فراوان از شروع فصل آینده آماده حضور در میادین خواهد بود. با این اوضاع به نظر می‌رسد که یورگن کلوپ در بازی‌های آینده لیورپول در کنار فن دایک از لورن یا جو گومز در خط دفاعی خود استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها