کد خبر : 1692902 | 10 تیر 1399 ساعت 14:43 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

سزار لوئیس منوتی:

وضعیت فعلی مارادونا برایم دردناک است

سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین و بارسلونا معتقد است دیه گو مارادونا روزهای سختی را پشت سر می گذارد.

وضعیت فعلی مارادونا برایم دردناک است

به گزارش "ورزش سه"، اخیرا ویدیویی از دیه گو مارادونا منتشر شد که او را در یک میهمانی و در یک وضعیت نامناسب نشان می داد. ویدیویی که بازتاب گسترده ای داشت و نشان می داد، مارادونا همچنان تحت تاثیر مواد مخدر و الکل است.

اسطوره فوتبال آرژانتین و به گمان بسیاری بهترین بازیکن تاریخ فوتبال، مدتی است هدایت خیمناسیا را برعهده گرفته و در کشورش مشغول مربیگری است.

 

 

1500805

 

 

سزار لوئیس منوتی نگران وضعیت فعلی مارادوناست. او به موندودپورتیوو گفت:« فکر می کردم فوتبال و مربیگری وضعیت روحی دیه گو را بهتر خواهد کرد چون این شغل باعث می شود تا شما تعهد و مسئولیت پذیری به باشگاه تان داشته باشید و برخی کارها را انجام ندهید. می دانم که دیه گو از سکوت خبری خوشش نمی آید و گاهی ترجیح می دهد جنجال ساز شود اما او مشخصا وضعیت خوبی ندارد و اطرافیانش کسانی نیستند که واقعا عاشقش باشند.

وقتی دیه گو شرایط بدی دارد، کسانی که از ته دل او را دوست دارند، به کمکش می روند؛ مثل دخترانش که به معنای واقعی به او عشق دارند.

شرایط فعلی دیه گو برایم بسیار دردناک است. واقعا دوست دارم حال او خوب باشد. دیه گو را دوست دارم و شرایط فعلی او عذابم می دهد. اخبار خوبی از او به من نمی رسد. 15 سال است با دیه گو حرف نزده ام ولی هرگز نمی خواهم او را در شرایط دردناک کنونی ببینم.»

 

 

1479387

دیدگاه‌ها