کد خبر : 1692963 | 10 تیر 1399 ساعت 17:50 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

محمد صلاح: از حضور در لیورپول لذت می برم

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول مدعی شد از بازی کردن برای این تیم لذت می برد.

محمد صلاح: از حضور در لیورپول لذت می برم


به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح بعد از رابی فاولر تبدیل به اولین بازیکن شده که در سه فصل متوالی موفق به زدن حداقل 20 گل برای لیورپول می شود. نقش این ستاره مصری و 28 ساله در موفقیت های اخیر مرسی سایدی ها غیرقابل انکار بوده و حالا محمد صلاح در مورد قهرمانی لیورپول در لیگ برتر صحبت کرده است.

 

محمد صلاح گفت: "خوشخال کننده است برای کمک به تیم برای برنده شدن در بازی ها گلزنی کنید. بنابراین من  احساس می کنم در اینجا و در ترکیب لیورپول خوشحال هستم، من خوب کار می کنم و همه چیز نیز در تیم خوب پیش می رود و ما در سال های موفق به کسب جام های زیادی شده ایم. همه چیز خوب است و من از حضور در لیورپول لذت می برم.

 

1483834

 

قهرمانی در لیگ برتر پس از سالها برای این باشگاه و این باور نکردنی است. من نمی توانم حسم با کلمات توصیف کنم و بیان احساس خیلی دشوار است. وقتی به لیورپول ملحق شدم گفتم که می خواهم لیگ برتر را فتح کنم و این این اولین چیزی بود که در ذهن من آمد. من گفتم می خواهم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان قهرمان شوم و مردم گفتند اگر بتوانید یکی را انتخاب کنید انتخاب شما کدام است؟ اما حالا می توانم بگویم که هر دو را انتخاب کردم.

 

حالا که قهرمان لیگ برتر شده ایم می توانم این افتخار چیز دیگری است و مردم احساس دیوانه واری دارند. این احساس برای همه و برای همه هواداران لیورپول در سراسر جهان دیوانه وار است. ما نمی توانستیم بدون حمایت آنها این کار را انجام دهیم. آنها عمکرد بسیار خوبی انجام داشتند و بازیکنان نیز همینگونه بودند. این یک احساس فوق العاده است و من نمی توانم آن را با کلمات توضیح دهم."

دیدگاه‌ها