کد خبر : 1692979 | 10 تیر 1399 ساعت 20:00 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

استفانو پیولی:

میلان می تواند هر تیمی را مغلوب کند

استفانو پیولی، سرمربی میلان از احتمال حضور زلاتان در ترکیب این تیم برابر اسپال خبر داد.

میلان می تواند هر تیمی را مغلوب کند


به گزارش "ورزش سه"، میلان که در ابتدای هفته در دیداری دشوار و مهم موفق به غلبه بر رم شد، در ادامه باید به مصاف اسپال برود. استفانو پیولی در نشست خبری پیش از دیدار حاضر شده و مدعی شد تیمش قادر به شکست دادن هر رقیبی در فوتبال ایتالیا خواهد بود. استفانو پیولی همچنین خبر از احتمال بازگشت زلاتان به ترکیب تیمش داد.

 

استفانو پیولی گفت: "برای پیشرفت کردن زمان لازم است و به فداکاری و تلاش نیاز داریم. میلان یک دوره مهم را با احتمال کسب 30 امتیاز در دسترس دارد. ما باید متمرکز شویم، تعویض ها در هر بازی بسیار مهم خواهد بود و این واقعیت که پنج شانس داریم راه حل های بیشتری به ما می دهد. ما از جایگاه خود در جدول راضی نیستیم و به نظر من میلان می تواند هر تیمی را شکست دهد.

 

1472194

 

ابراهیموویچ از نظر روانی خوب عمل می کند، او یک شیر است. زلاتان دیروز یک جلسه تمرینی خوب داشت و اگر او امشب نیز هین شرایط را داشته باشد و به من سیگنال بدهد، می توانم زلاتان را برای بازی با اسپال انتخاب کنم.

 

هاکان چالهان اوغلو کیفیتی دارد که می تواند تعیین کننده باشد. او می تواند به یک بازیکن برتر و نه فقط یک بازیکن خوب تبدیل شود. جیجی دوناروما نیز باید مراقب باشد، او در این زمینه پیشرفت زیادی داشتنه و یکی از دو یا سه دروازه بان برتر جهان است."

دیدگاه‌ها