کد خبر : 1693058 | 11 تیر 1399 ساعت 10:21 | 50.9K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی ریوآوه: پیشنهاد برای طارمی از اسپانیا، انگلیس و فرانسه

بعد از پیروزی 4-0 ریو آوه مقابل براگا که با درخشش مهدی طارمی و دو گل او برای تیمش همراه بود سرمربی این تیم مدعی شد طارمی علاوه بر پرتغال، از سه کشور اسپانیا، انگلیس و فرانسه پیشنهاد دارد.

سرمربی ریوآوه: پیشنهاد برای طارمی از اسپانیا، انگلیس و فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، ریو آوه دیروز در حالی به مصاف براگا رفت که با درخشش ستاره ایرانی‌اش مهدی طارمی موفق شد حریف را در خانه با نتیجه 4-3 شکست دهد. سرمربی ریو آوه، کارلوس کاروالیال در پایان بازی ضمن تحسین طارمی مدعی شد او علاوه بر دو باشگاه بزرگ پرتغالی بنفیکا، پورتو و اسپورتینگ، از کشورهای انگلیس، اسپانیا و فرانسه پیشنهاد دارد.

 

1507642

 

مهدی طارمی ستاره اصلی ریو آوه در بازی دیروز بود و ابتدا در دقیقه 34 گل اول تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه 90+6 هم پشت پنالتی ایستاد تا گل چهارم و پیروزی‌بخش ریو آوه را به ثمر برساند و مهمترین نقش را در این پیروزی بازی کند.

 

1507697

 

کارلوس کاروالیال در پایان بازی در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره طارمی گفت:"من به مهدی گفته‌ام که فوتبالیست موفقی خواهد شد. او یکی از بازیکنان ما است که متقاضیان زیادی دارد. توجه باشگاه‌های بزرگ به او جلب شده و در پرتغال سه تیم بزرگ اسپورتینگ، بنفیکا و پورتو خواهان مهدی هستند. از این گذشته ما این را می‌دانیم که دست‌کم یک تیم اسپانیایی خواهان جذب مهدی شده. چند باشگاه انگلیسی و یک تیم فرانسوی هم به دنبال جذب او هستند. طارمی به احتمال زیاد در پایان فصل از ما جدا شده و به یک تیم بزرگ خواهد پیوست".

 

دیدگاه‌ها