کد خبر : 1693076 | 11 تیر 1399 ساعت 11:25 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش سولسشر از پدیده 18ساله منچستریونایتد

بعد از پیروزی 3-0 منچستریونایتد مقابل برایتون، اوله گنار سولسشر به تمجید از پدیده جوان تیمش میسون گرین‌وود پرداخت و گفت او آینده درخشانی خواهد داشت.

ستایش سولسشر از پدیده 18ساله منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیروز در هفته سی و دوم لیگ برتر در خانه برایتون به مصاف این تیم رفت و موفق شد با دو گل فرناندس و یک گل از میسون گرین‌وود حریفش را 3-0 شکست داده و در رتبه پنجم جدول قرار بگیرد. در پایان بازی اوله گنار سولسشر به تمجید از عملکرد درخشان میسون گرین‌وود پدیده جوان یونایتد پرداخت و پیش‌بینی کرد او آینده درخشانی خواهد داشت.

 

1507681

 

در دیدار دو تیم در ورزشگاه امکس، گرین‌وود 18سال گل اول تیمش را وارد دروازه برایتون کرد و در گل سوم که توسط برونو فرناندس به ثمر رسید هم پاس گل توسط او داده شد. گرین‌وود در این فصل در همه رقابتها 13 گل برای یونایتد به ثمر رسانده.

 

سولسشر در پایان بازی گفت:" میسون دارد بهتر می‌شود. کاملا مشخص است که او در حال پخته شدن و پیشرفت است. میسون فقط 18سال سن دارد و در آینده بدون شک از او چیزهای بیشتری خواهیم شنید".

 

سرمربی یونایتد در دامه گفت:" من امسال چند بار دیگر هم گفته بودم که تا زمانی که او درون محوطه جریمه یا اطراف محوطه سرش را بالا بگیرد می‌تواند برای ما فرصت گلزنی خلق کند. بازی‌های ترکیبی، حرکات انفرادی و در کل حرکات او در بازی امروز واقعا عالی بود".

 

 

دیدگاه‌ها