کد خبر : 1693090 | 11 تیر 1399 ساعت 12:50 | 25.4K بازدید | 1 دیدگاه

خبر بد برای زیدان: از کاماوینگا خبری نیست

مدیر ورزشی باشگاه فرانسوی رن می‌گوید این باشگاه قصد دارد پیشنهاد 80 میلیون یورویی رئال مادرید برای خرید ادواردو کاماوینگا را رد کند.

خبر بد برای زیدان: از کاماوینگا خبری نیست

به گزارش "ورزش سه"، ادواردو کاماوینگا پدیده باشگاه فرانسوی رن در سراسر اروپا متقاضیان بزرگی دارد که از جمله مهمترین آنها می‌توان به رئال مادرید اشاره کرد. درحالیکه به نظر می‌رسید انتقال او به رئال امسال تابستان انجام خواهد شد حالا  مدیر ورزشی باشگاه فرانسوی می‌گوید رن قصد دارد پیشنهاد 80میلیونی رئال را رد کند چرا که حاضر نیست ستاره‌اش را ارزان‌تر از قیمت واقعی‌اش به فروش برساند.

 

1507696

 

کاماوینگا بعد از درخشش در فصل جاری مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته. به غیر از رئال مادرید که بیشترین شانس را برای خرید او دارد، از پاری سن ژرمن به عنوان دیگر گزینه مهم این ستاره جوان نام برده شده است.

 

فلوریان موریس، مدیر ورزشی باشگاه رن در این باره به RMC Sport گفت:" ما درباره واگذاری کاماوینگا با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ایم. تا حالا هیچ پیشنهاد واقعی‌ای به ما نرسیده. من از روز اول گفتم که کاماوینگا جزئی از پروژه پیشرفت باشگاه رن خواهد بود. اگر آنطور که در رسانه‌ها گفته می‌شود پیشنهاد رئال برای او 80 میلیون یورو باشد جواب ما نه خواهد بود. ما می‌خواهیم با این بازیکن ادامه بدهیم".

 

مدیر ورزشی باشگاه رن در ادامه گفت:" من هیچ شکی ندارم که این بازیکن باید فصل آینده جزئی از پروژه طراحی شده باشگاه ما باشد. ادامه دادن به پیشرفت در رن به نفع او خواهد بود. او هم پسر خوبی است و هم یک فوتبالیست بی‌نظیر. این مسائلی است که باید با هم درباره آن صحبت کنیم ولی تا جایی که به ما برمی‌گردد هیچ قصدی برای واگذاری کاماوینگا نداریم".

 

 

دیدگاه‌ها