کد خبر : 1693186 | 11 تیر 1399 ساعت 19:37 | 22.4K بازدید | 1 دیدگاه

مهاجری سرمربی ماشین‌سازی شد

باشگاه ماشین‌سازی نام سرمربی جدید این تیم را اعلام کرد.

مهاجری سرمربی ماشین‌سازی شد

به گزارش "ورزش سه"، احد شیخ‌لاری که پس از فعالیت به‌عنوان سرمربی ماشین‌سازی نتوانست عملکرد خوبی در این تیم ارائه دهد و نتایج ضعیفی به دست آورده بود، یک هفته بعد از شروع دوباره مسابقات و با شکست مقابل فولاد خوزستان از سمت خود استعفاء کرد.

 

ظهر امروز باشگاه ماشین‌سازی تبریز خبر داد که با استعفای شیخ‌لاری از هدایت این تیم موافق کرده و جاشین او را طی ۲۴ ساعت آینده معرفی می‌کند که اکنون این اتفاق رخ داد.

باشگاه ماشین‌سازی تبریز رسما اعلام کرد بر اساس تصمیم اعضای هیأت مدیره، رضا مهاجری به‌عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده و در هشت هفته پایانی لیگ نوزدهم هدایت سبزپوشان فوتبال تبریز را برعهده خواهد داشت.

رضا مهاجری بعد از جلسه با هیأت مدیره باشگاه ماشین‌سازی و جمع‌بندی نظرات، ظهر امروز طی مذاکره  با حسن آذرنیا به توافق رسیده، هدایت ماشین‌سازی را بر عهده گرفته است و از فردا کار خود را با این تیم آغاز خواهد کرد.

 

مهاجری از ابتدای فصل ۹۹-۹۸ تا پایان هفته بیستم لیگ برتر سرمربیگری نساجی مازندران را برعهده داشت که پس از آن و به دلیل اختلاف نظر با مدیران وقت به پایان کارش با نساجی رسید.

ماشین‌سازی که در هفته‌های اخیر نتوانسته نتایج خوبی کسب کند، امیدوار است با تغییر در کادر فنی‌اش روزهای بهتری که در ابتدای فصل داشت را تکرار کرده و در میانه جدول ماندگار شود.

 

مهاجری که سابقه سرمربیگری در سیاه جامگان و شهرخودرو مشهد را هم دارد، سال گذشته هدایت ماشین‌سازی تبریز را برعهده داشت که اکنون دوباره به این تیم بازگشت.

دیدگاه‌ها