کد خبر : 1693206 | 11 تیر 1399 ساعت 22:14 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: انتقادات از هری کین؟ مقصر خود اوست

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام می‌گوید که تیمش رفته‌رفته با پیشرفت بیشتری مواجه می‌شود.

مورینیو: انتقادات از هری کین؟ مقصر خود اوست

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که همه گمان می‌کردند هری کین به دلیل مصدومیتی که در ماه ژانویه برایش به وجود آمده بود، احتمالاً کل فصل را از دست خواهد داد اما وقفه ایجاد شده در رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا باعث شد که این بازیکن ریکاوری خود را به بهترین شکل پشت سر بگذارد و در شروع مجدد بازی ها برای تاتنهام به میدان برود.

 

 

1505833

 

 

هری کین در دو بازی گذشته تاتنهام تنها یک گل برای این تیم به ثمر رسانده و عملکرد این بازیکن نیز با انتقاداتی مواجه شده است. ژوزه مورینیو در این باره گفت: " یادم می‌آید در بازی قبل مقابل وستهام ما روی یک صحنه کرنر در حال دفاع کردن بودیم که دله آلی ضربه سر را زد و تنها 10 یا 11 ثانیه بعد بود که کین را در مقابل دروازه تیم حریف و فابیانسکی دیدیم.

 

در مورد هری کین شما انتظار دارید که در هر بازی موفق به ثبت گل شود و این موضوع تقصیر خود اوست. خودش این انتظارات را برای شما ایجاد کرده و وقتی که گلزنی نمی‌کند این احساس به وجود می‌آید که وارد یک بحران شده است. با این حال هیچ گونه بحرانی وجود ندارد و او دائماً در حال بهتر شدن است."

 

مورینیو که تیمش فرداشب مقابل شفیلد یونایتد قرار خواهد گرفت در ادامه گفت: " ما در حال پیشرفت کردن هستیم و من امیدوارم که آمار اعداد هم برای تایید این موضوع به ما کمک کنند. فکر می‌کنم که رفته‌رفته ثبات بیشتری پیدا می‌کنیم و تیم با پیشرفت زیادی مواجه شده است. جدای از نتایج و به خاطر همین موارد اعتقاد دارم که در پیش فصل و البته فصل بعدی تیم بهتری در اختیار خواهیم داشت."

 

 

1496420

دیدگاه‌ها