کد خبر : 1693225 | 12 تیر 1399 ساعت 00:58 | 22.2K بازدید | 1 دیدگاه

کونته: به خودم حمله کنید، نه بازیکنان و باشگاه!

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد از عملکرد لائوتارو مارتینز رضایت دارد.

کونته: به خودم حمله کنید، نه بازیکنان و باشگاه!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب موفق شد در دیداری تماشایی با شش گل برشا را مغلوب کند، اما لائوتارو مارتینز مطابق هفته های اخیر باز هم در گلزنی ناکام ماند. آنتونیو کونته در پایان بازی به تمجید از عملکرد تیمش پرداخته و ابراز امیدواری کرد نکات مثبت نمایش این تیم بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

آنتونیو کونته گفت: "من از نگرش تیم رضایت داشتم، ما گل های زیادی به ثمر رساندیم و دروازه مان نیز بسته ماند. تیم من نکات مثبت زیادی دارد، اما شما معمولا علاقه دارید در مورد اینتر نیمه خالی لیوان را ببینید. من مشکلی ندارم و به خودم می توانید حمله کنید، اما لطفا به باشگاه و بازیکنان اینتر کاری نداشته باشید.

 

1481960

 

لائوتارو امشب می توانست برای ما گلزنی کند، اما هرگز نباید او را مورد سرزنش قرار داد. اما من آرام هستم، می دانم که بازیکنانی خوب و حرفه ای در اختیار دارم که عاشق اینتر هستند. ما مسیری را تنها با داشتن لائوتارو و روملو لوکاکو و بدون داشتن بازیکن جانشین آغاز کرده بودیم. اسپوزیتو نیز گاهی در ترکیب قرار می گرفت و البته در بهار خیلی این اتفاق رخ نداده است.

 

حالا الکسیس سانچس در شرایط خوبی قرار دارد و داشتن سه بازیکن در جلو باعث می شود احساس راحتی بیشتری داشته باشم. من از عملکرد ویکتوز موزس خوشحالم، اگر از نظر جسمی در شرایط خوب باشد می تواند شخصیت اصلی تیم لقب گیرد."

دیدگاه‌ها