کد خبر : 1693233 | 12 تیر 1399 ساعت 02:38 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: می توانستیم در بازی امشب پیروز شویم

فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی چلسی معتقد است تیمش باید در آینده پیشرفت کند.

لمپارد: می توانستیم در بازی امشب پیروز شویم

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که لستر مقابل اورتون مغلوب شد، چلسی می توانست با برتری مقابل وستهام به رتبه سوم جدول برسد. اما شاگردان فرانک لمپارد با دریافت گل در لحظت پایانی در دربی لندن مغلوب شدند و حالا این سرمربی انگلیسی ادعا می کند تیمش می توانسته در بازی امشب به سه امتیاز هم دست یابد.

 

فرانک لمپارد گفت: "البته رخ دادن این اتفاقات داستان همه فصل چلسی نیست، اما ما بارها چنین شرایطی را تجربه کرده ایم. ما چندین بار شانس نزدیک شدن به رتبه سوم را داشته ایم، اما برای رسیدن به چنین هدفی باید در تمام قسمت های بازی موفق عمل کنیم. بازیکنان در چنین لحظه هایی باید از نظر ذهنی بالاتر از همیشه عمل کنند تا در اینگونه مسابقات به موفقیت دست یابند.

 

1496744

 

من بارها دیده ام که تیمم نمایش خوبی ارائه می دهد، اما بارها به دفعات فرصت استفاده از فرصت و صعود در جدول را داشته ایم که موفق نشدیم از آن به خوبی استفاده کنیم. این شرایط نشان می دهد ما در آینده چه وظایفی پیش رو داریم و چگونه باید پیشرفت کنیم.

 

می توان حس کرد که چلسی نیز فرصت پیروز شدن در این دیدار را داشت، اما ما در بسیاری از موارد نیز می توانیم بهتر عمل کنیم. نیازی نمی بینم که به خاطر نتیجه دیدار مقابل وستهام ناامید باشم، اما این از آن دسته بازی هایی بود که می توانستیم پیروز شویم."

دیدگاه‌ها