کد خبر : 1693353 | 12 تیر 1399 ساعت 22:15 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

حسرت بزرگ لاتزیو برای تقابل حساس با میلان

چیرو ایموبیله به دلیل محرومیت دیدار تیمش مقابل میلان را از دست خواهد داد.

حسرت بزرگ لاتزیو برای تقابل حساس با میلان

به گزارش "ورزش سه"، شاید در ابتدای فصل کمتر کسی می توانستت تصور کند که رقیب اصلی یوونتوس برای کسب قهرمانی در رقابت های سری آ تیم سیمونه اینزاگی یعنی لاتزیو باشد. با این حال چنین اتفاقی رخ داده و لاتزیو حالا بالاتر از اینتر در کورس قهرمانی با بیانکونری قرار گرفته است.

 

از طرف دیگر مهاجم ایتالیایی لاتزیو یعنی چیرو ایموبیله نیز یکی دیگر از نقاط جذاب این فصل رقابت‌های سری آ بوده است. این مهاجم 30 ساله در 29 بازی این فصل برای لاتزیو به میدان رفته و آمار خیره کننده 29 گل و 8 پاس گل را به ثبت رسانده است؛ موضوعی که باعث شده او بالاتر از فوق ستاره هایی مانند کریستیانو رونالدو و روملو لوکاکو در صدر جدول گلزنان سری آ قرار بگیرد.

 

 

1490788

 

 

با این حال مهاجم ایتالیایی در جریان پیروزی 2-1 لاتزیو مقابل تورینو از داور کارت زرد دریافت کرد؛ موضوعی که منجر به پنج کارته شدن این بازیکن و از دست دادن جدال حساس برابر میلان توسط او شد؛ اتفاقی که در وضعیت کنونی و با توجه به احتیاج تیم اینزاگی برای کسب تک تک امتیازات، می تواند یک خبر فوق العاده بد برای هواداران تیم لاتزیو باشد. نکته دیگر اینکه فیلیپه سایسدو نیز دیگر غایب لاتزیو مقابل روسونری خواهد بود.

دیدگاه‌ها