کد خبر : 1693354 | 12 تیر 1399 ساعت 22:18 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

بعضی‌ها راه دور زدن تست کرونا را یاد گرفته اند 

علوی: شخصا معتقدم لیگ نباید برگزار می‌شد

سرپرست تیم فوتبال فولاد با اشاره به اینکه به هیچ وجه نمی‌شود بیماری کرونا را کنترل کرد گفت نظر شخصی من این است که برگزاری لیگ تصمیم درستی نبود.

علوی: شخصا معتقدم لیگ نباید برگزار می‌شد

به گزارش "ورزش سه" محمد علوی هافبک اسبق ملی‌پوش که در این فصل به عنوان سرپرست باشگاه سابق خودش یعنی فولاد در این تیم فعالیت می کند در ابتدا درباره شایعه ابتلا به کرونای 7 بازیکن فولاد گفت: « ببینید نتیجه نهایی قرار بر این شده است که روز شنبه اعلام شود و فعلا همه چیز در حد شک و شبهه است.»


وی در ادامه افزود: «ما معمولا هم تست خون وهم  تست PCR می‌دهیم و به علت اینکه تعدادمان زیاد است نتیجه تست بلافاصله به ما اعلام نمی‌شود. تنها به ما می‌گویند که این نفرات مشکوک هستند که از این افراد دوباره تست گرفته میشود و اگر در وهله دوم هم نتیجه تست مثبت بود نتیجه را  مثل همیشه به صورت شفاف اعلام خواهیم کرد.»


وی در پاسخ به این سوال که اگرهرهفت نفر تستشان مثبت باشد عکس‌العمل شما چه خواهد بود اظهار داشت: « فعلا که هنوز چیزی معلوم نیست. اما اگر 25 درصد از بازیکنان مبتلابه کرونا باشند باید طبق قانون عمل کنیم، اما در واقع بزرگ‌ترین مشکل این است که متاسفانه بر خلاف تیم ما که تست پنجممان را پشت سر گذاشتیم، تیم هایی که مقابل ما قرارمی گیرند تنها به انجام دو تست پرداخته اند و این موضوع اصلا عادلانه نیست.»


محمد علوی در خصوص تاریخ تست گرفته‌شده تاکید کرد: «ما طبق پروتکل های سازمان لیگ هر 10 روز از کلیه مجموعه تیم تست می گیریم که هزینه‌های آن از 300 هزار تومان تا 700 هزار تومان متغیر است. این تست هم پیش هم دیدار مقابل استقلال در تاریخ 5 تیرماه گرفته‌شده که سه تن از آن آن‌ها جزو بازیکنان ما هستند که در دیدار مقابل استقلال هم به میدان رفتند و در حال حاضر این چند نفر که مشکوک هستند که در قرنطینه کامل به سر می‌برند.»


سرپرست فولاد در رابطه بااینکه آیا از لحاظ شخصی خودش موافق با برگزاری لیگ برتر است تصریح کرد: «این نظر شخصی خودم است که شدیدا مخالف ادامه برگزاری مسابقات هستم. این در حالی است که متاسفانه بعضی از تیم ها راه دور زدن تست کرونا را هم یاد گرفته اند. مثلا نفرات دیگری را جایگزین خود می‌کنند. اما باید گفت واقعا برای خانواده‌های این افراد ادامه مسابقات بسیار خطرناک است. من معتقدم نباید این لیگ ادامه پیدا کند، کافی است تنها یک نفر در تیم به این ویرس مبتلا شود و همین یک نفر باعث خواهد شد وضعیت کلیه اعضای تیم تحت شعاع آن قرار بگیرد. من به عنوان مدیر تیم که از نزدیک در ارتباط با تیمم هستم می‌گویم که به هیچ وجه نمی‌شود این ویروس را کنترل کرد و این مسئله می‌تواند در آینده بسیار مشکل‌ساز شود.»

دیدگاه‌ها