کد خبر : 1693400 | 13 تیر 1399 ساعت 10:10 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

کلوپ: انگیزه داشتیم، از اسلوب تیمم راضی‌ام

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با وجود شکست سنگین مقابل منچسترسیتی از عملکرد تیمش دفاع کرد و گفت در این بازی شاهد اسلوبی درخشان از تیمش بوده.

کلوپ: انگیزه داشتیم، از اسلوب تیمم راضی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست سنگین 4-0 لیورپول، قهرمان زودهنگام لیگ برتر انگلیس، مقابل منچسترسیتی در بازی دیشب دو تیم، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول ادعاها درباره اینکه تیمش در این بازی انگیزه لازم نداشته را رد کرد و گفت با وجود شکست سنگین، شاگردانش اسلوبی درخشان را به نمایش گذاشته‌اند.

 

1508073

 

لیورپول دیشب در حالی قدم به استادیوم اتحاد، خانه منچسترسیتی گذاشت که عنوان قهرمان فصل جاری لیگ برتر را یدک می‌کشید. پیش از شروع مسابقه بازیکنان سیتی پیش از شروع مسابقه برای  لیورپولی‌ها دست به اجرای گارد احترام زدند تا به قهرمانی‌شان ادای احترام کنند. اما شاگردان پپ گواردیولا با ارائه یک بازی برتر پیروزی‌ بی‌رحمانه‌ای بدست آوردند تا از حالا برای فصل آینده خط و نشان بکشند.

 

عصبانیت کلوپ در کنفرانس خبری

کلوپ در جریان این مصاحبه با خبرنگار اسکای اسپورتز با حالتی عصبانی صحبت کرد و همین موضوع امروز خبرساز شده است. وقتی جف شریوز خبرنگار اسکای از کلوپ سوالی درباره اینکه آیا عملکرد لیورپول باید با مسابقات قبلی‌اش مقایسه شود یا نه، پرسید، کلوپ که مشخص بود سوال او را خوب متوجه نشده عصبانی شد.

 

کلوپ در پاسخ به این خبرنگار گفت:" اگر می‌خواهی داستان را به اینجا برسانی که ما در این بازی به اندازه کافی تمرکز نداشتیم، هر کاری می‌خواهی بکن. من از تیمم راضی بودم. این را قبلا هم گفتم و فکر کنم همه متوجه شدند. معتقدم ما این را ثابت کردیم. سیتی هم ثابت کرد تیم فوق‌العاده خوبی است. جالب نیست با اینکه سیتی اینقدر عالی فوتبال می‌کند، تیمی هست که می‌تواند قهرمان شود؟"

 

تلاش برای حفظ آرامش در مواجهه با خبرنگاران

کلوپ در ادامه جوابهای عصبانی خود گفت:" ما لحظات خاص خودمان را داشتیم. شما که بازی را با آرامش کامل تماشا کردید، پس چرا از من می‌پرسی که فرصت‌های درست و حسابی داشتیم یا نه؟ این سوال اصلا منطقی نیست. ما فرصت‌های منطقی داشتیم، پس از من درباره آنها بپرس. ما فرصت داشتیم و در موقعیت‌های خوب قرار گرفتیم. البته از آنها استفاده نکردیم. این درست است. شاید فرصت‌های خیلی صد در صدی نبود ولی در هر حال لحظاتی بود که ما می‌توانستیم گل بزنیم ولی نزدیم. در فوتبال وقتی گل نمی‌زنید، همه فرصتهای شما را فورا فراموش می‌کنند و دیگر نمی‌شود به فرصت‌های گلزنی در جریان بازی اشاره کرد. حتی من هم چنین فرصت‌هایی را فراموش می‌کنم".

 

کلوپ در ادامه صحبتهایش گفت:" بله، این اصلا قشنگ نیست. این نتیجه چیزی نبود که ما می‌خواستیم. ولی من می‌خواستم شاهد باشم که تیمم اسلوب درستی دارد و این را دیدم. برای همین مشکلی ندارم. درباره نتیجه هم باید آن را بپذیریم".

 

 

دیدگاه‌ها