کد خبر : 1693401 | 13 تیر 1399 ساعت 10:27 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

نمره 8.3 برای 7 سیو امیر برابر بنفیکا

عابدزاده بهترین دروازه بان هفته لیگ پرتغال

امشب ماریتیمو در حالی به مصاف سانتاکلارا می رود که هفته گذشته با درخشش امیرعابدزاده توانست در یک بازی حساس برابر بنفیکا به برتری برسد.

عابدزاده بهترین دروازه بان هفته لیگ پرتغال

به گزارش" ورزش سه" بازی درخشان امیرعابدزاده برابر بنفیکا باردیگر توانایی های این دروازه بان ایرانی را در لیگ پرتغال نشان داد. امیر که هر زمان در این فصل درون دروازه ماریتیمو قرار گرفته عملکرد خوبی داشته در بازی برابر بنفیکا، بارها دروازه تیمش را از بازشدن نجات داد و یکی از مهمترین کلین شیت ها هفته را رقم زد.


امیرعابدزاده در حالی برابر بنفیکا بهترین بازیکن تیمش بود که پیش از این بازی در 4 مسابقه روی نیمکت نشسته بود و ماریتیمو در آن چهار بازی ، دو باخت، یک مساوی و یک برد به دست آورده بود. او اما در برابر بنفیکا و بعد از چهاربازی که روی نیمکت بود درون دروازه قرار گرفت و هفتمین کلین شیتش در این فصل را انجام داد. این مهمترین کلین شیت امیر در این فصل از رقابت های لیگ پرتغال هم به حساب می آید. 

 

 

1508076

 


سایت گل پوینت به امیر عابدزاده بعد از این مسابقه نمره بسیار خوب 8.3 را داده که از نظر نمره بعد از نونو سانتوس از ریو آوه که نمره9.3  را گرفته دومین بازیکن برتر هفته به حساب می آید. این سایت درباره دروازه بان ایرانی ماریتیمو نوشته است:" عابدزاده دومین بازیکن برتر هفته است. او در بازی برابر بنفیکا عملکرد بسیار خوبی داشت بخصوص در 20 دقیقه اول نیمه نخست که بارها مانع از بازشدن دروازه ماریتیمو شد. او در این بازی 7 سیو موفق داشت که 6 تا از آن ها ، موقعیت های خطرناک نزدیک به گل بودند.


سایت futebolnaveia نیز در تمجید از عملکرد امیرعابدزاده در ترکیب  تیم ماریتیمو نوشته است:" ماریتیمو با 31 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد. آن ها با وجود نزدیک بودن امتیازات در انتهای جدول باید در هفته های باقیمانده امتیاز بگیرند تا فصل بعد هم در لیگ برتر بمانند. آن ها در 5 بازی اخیر 7 گل به ثمر رسانده و 6 گل خورده اند. برترین های ماریتیمو در این فصل امیرعابدزاده دروازه بان رودریگو پینو مهاجم این تیم هستند که می توانند در سرنوشت این تیم در هفته های پایانی نقش ایفا کنند.

دیدگاه‌ها