کد خبر : 1693408 | 13 تیر 1399 ساعت 11:18 | 12.9K بازدید | 2 دیدگاه

پپ: لیورپولی‌ها هوشیار بودند و تمرکز بالایی داشتند

پپ گواردیولا بعد از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیورپول ادعاها درباره بی‌انگیزگی و بدون تمرکز بودن لیورپول را رد کرد و گفت تیمش مقابل لیورپولی کاملا آماده پیروز شده.

پپ: لیورپولی‌ها هوشیار بودند و تمرکز بالایی داشتند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروی 4-0 منچسترسیتی مقابل قهرمان این فصل لیگ برتر جزیره، لیورپول، در بازی دیشب دو تیم در اتحاد، پپ گواردیولا ادعاها درباره بی‌انگیزه بودن و بدون تمرکز بودن لیورپول در این بازی را رد کرد و گفت تیمش با شایستگی مقابل لیورپولی کاملا آماده به پیروزی رسیده و از بابت پیروزی قاطع تیمش بسیار خوشحال است.

 

1508089

 

سیتی دیشب با گلهای کوین دی‌بروین، رحیم استرلینگ، فیل فودن و گل به خودی الکسی اوکسلید چمبرلین موفق شد شاگردان یورگن کلوپ که اخیرا قهرمانی‌شان را در لیگ برتر قطعی کرده‌اند، 4-0 شکست دهد. لیورپول بازی دیشب را خوب آغاز کرد و محمد صلاح تا یک قدمی باز کردن دروازه سیتی پیش رفت ولی ضربه‌اش به تیر دروازه برخورد کرد. بعد از آن بود که ورق به نفع سیتی بازگشت تا شاگردان گواردیولا یک پیروزی پرگل مقابل لیورپول بدست بیاورند.

 

در کنفرانس خبری بعد از بازی گواردیولا به خبرنگاران گفت:" ما قهرمان را شکست دادیم. یک تیم فوق‌العاده. ما شجاعانه بازی کردیم، آنها هم شجاعانه بازی کردند".

 

1508092

 

 

گواردیولا در بخش دیگری از صحبتهایش گفت:" من از تک‌تک بازی‌های تیمم راضی هستم. ما سعی کردیم فوتبال بازی کنیم و ریسک کنیم. در مقابل بهترین تیمی که در تمام زندگی‌ام از نظر پرس از حوالی دروازه خودی دیده‌ام".

 

پپ گواردیولا در ادامه با رد ادعاها درباره بی‌انگیزه بودن و تمرکز نداشتن بازیکنان لیورپول در این بازی گفت:" ما شجاعت آن را داشتیم که در این بازی با پاسهای کوتاه کار کنیم. این خیلی مهم است. من گارد افتخار  و رفتار بازیکنان لیورپول در زمان اجرای این حرکت را دیدم و به عینه شاهد بودم که بازیکنان حریف چقدر تمرکز داشتند. آنها آنقدر تمرکز داشتند که حتی به بازیکنان ما یک "متشکریم" هم نگفتند. آنها این هفته خیلی جشن گرفته‌اند ولی در این بازی کاملا هوشیار بودند. من از این بابت به آنها تبریک می‌گویم".

 

 

دیدگاه‌ها