کد خبر : 1693412 | 13 تیر 1399 ساعت 11:31 | 43.5K بازدید | 3 دیدگاه

قطره اشکی بدرقه سیروس گرجستانی (عکس)

امیر عرب رییس هیات فوتبال کیش از چهره های فوتبالی بود که نسبت به درگذشت سیروس گرجستانی واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، او که سابقه رفاقت طولانی با این بازیگر مشهور تلویزیون ایران داشت در یادداشتی که پس از فوت گرجستانی منتشر کرده اشاره ای به سوابق فوتبالی وی و شوخی فوتبالی‌اش با این موضوع کرده است.

 

 

1508095

 

 

به نوشته عرب، گرجستانی یک شاهینی اصیل بوده و چهره‌ای که در زمانی هدفش حضور در تیم ملی فوتبال ایران بوده اما به دلیل فقر مالی این هدف را رها کرده و به استخدام اداره تئاتر درآمده است.

 

یادداشت امیر عرب برای مرحوم گرجستانی به این شرح است:

 

دوستی من با سیروس گرجستانی به خیلی وقت پیش برمی‌گردد. آقا سیروس، بامرام ، شوخ و باسواد و درجه یک بود و محضر گرم و جذابی داشت.راستش همین شنبه برای ناهار قرار گذاشته بودیم.خبر را که دادند یاد تماس پریروز افتادم و اشکم سرازیر شد.


تسلیت به خانواده محترم و پسر و همسرش که باید در تحمل این درد جانکاه کنارشان باشیم.همچنین تسلیت به جامعه هنری بابت فقدان این هنرمند بزرگ.ورزشی‌ها به جای خود که آقا سیروس یک شاهینی اصیل و یک بازیکن سختکوش در دوره جوانی بود که می‌خواست به تیم ملی برسد. خودش به شوخی  می‌گفت اگر آن وقتها و در جوانی  کمی پول داشتم و فوتبال را رها نمی‌کردم حالا مثل پیشکسوتهای فوتبال هرروز مصاحبه می‌کردم که مسئولان من را فراموش کرده‌اند.


جایت همیشه خالی و سبز آقای گرجستانی عزیز فراموش نشدنی.

دیدگاه‌ها