کد خبر : 1693428 | 13 تیر 1399 ساعت 12:34 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

بدترین نیمه اول لیورپول بعد از پنج سال

لیورپول در دیدار دیشب مقابل منچسترسیتی بدترین نیمه اول خود در پنج سال اخیر را تجربه کرد. نیمه اولی که با شکست 3-0 شاگردان کلوپ به پایان رسید.

بدترین نیمه اول لیورپول بعد از پنج سال

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول، قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس دیشب در خانه منچسترسیتی به مصاف حریف اصلی‌اش در فوتبال جزیره، منچسترسیتی رفت و با شکست سنگین 4-0 بدرقه شد. لیورپولی‌ها به خصوص در نیمه اول این بازی آنقدر بد ظاهر شدند که بدترین نیمه اول خود در پنج سال اخیر باشگاه را رقم زدند.

 

1508110

 

چهل و پنج دقیقه کابوس‌وار لیورپول در ورزشگاه اتحاد در حالی به پایان رسید که قرمزها 3-0 از حریف خود عقب افتاده بودند. پنج سال بود که لیورپول در هیچ بازی‌ای نیمه اول را با چنین اختلافی واگذار نکرده بود. آخرین باری که قرمزها در نیمه اول یک بازی شکستی تا این حد تلخ را تجربه کرده بودند به شکست 6-1 آنها مقابل استوک در سال 2015 برمی‌گشت.

 

شاگردان یورگن کلوپ که بعد از سی سال قهرمان انگلیس شده‌اند این هفته مشغول جشن و پایکوبی بوده و در بازی دیشب تنها برای حفظ غرورشان به میدان رفتند. بی‌انگیزگی لیورپول با وجود تکذیب یورگن کلوپ و گواردیولا، کاملا مشخص بود. در آنسوی میدان، سیتی با حداکثر تلاش و انگیزه بازی کرد تا برای فصل آینده پیام خود را برای کلوپ و شاگردانش مخابره کند.

 

1508111

 

آخرین باری که لیورپول چنین نیمه اول فاجعه‌ای را تجربه کرده بود به آخرین روز فصل 2014-2015 برمی‌گشت. لیورپول در آن روز در حالی به مصاف استوک رفته بود که استیون جرارد کاپیتان افسانه‌ای این تیم آخرین بازی‌اش را با پیراهن لیورپول انجام می‌داد. لیورپول که بازی را در نهایت 6-1 به حریف واگذار کرد نیمه اول را 3-0 باخته بود. اتفاقی که در بازی دیشب بعد از 5 سال تکرار شد.

 

 

دیدگاه‌ها