کد خبر : 1693547 | 13 تیر 1399 ساعت 22:11 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

رفع سوء تفاهم کلوپ بعد از عصبانیت دیشب!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مورد عصبانیت در مصاحبه بعد از بازی با سیتی صحبت کرد.

رفع سوء تفاهم کلوپ بعد از عصبانیت دیشب!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب لیورپول با چهار گل مغلوب سیتی شد و در پایان بازی سرمربی مرسی سایدی ها در مصاحبه با اسکای اسپورتس حاشیه ساز شد.

 

کلوپ بعد از بازی با عصبانیت گفت که این این دومین بار است که از شما درباره نگرش سؤال می کنید.اگر می خواهید داستان را به این سمت هدایت کنید که ما در این بازی متمرکز نبودیم مشکلی نیست، اما من از نگرش تیمم راضی هستم.

 

1508237

 

اما امروز کلوپ در این رابطه گفت: "من بعد از بازی حال و هوای خوبی ندارم. وقتی به رختخواب رفتم یا وقتی از خواب بلند شدم شرایط خوبی نداشتم و در ادامه در ملوود گفتم حالم خوب است. چرا؟ زیرا ما برخی چیزها را تغییر دادیم. وقتی باختید دیگر باخته اید و نباید هرگز شکست را آسان فرض کنید، اما ما زمان کمی بیشتری برای فکر کردن در مورد نتیجه می خواهیم.

 

مشکلی که در مصاحبه های پس از مسابقه وجود دارد این است که شما یک دقیقه بعد آمده و سپس تمام مصاحبه را انجام می دهید. در این بازی ما در لحظات مهم مغلوب شدیم و در این مقاطع سیتی از ما بهتر بود. ما یک پنالتی دادیم، روی یک اوت گل خوردیم و جو گومز را در شرایطی مقابل رحیم استرلینگ تنها گذاشتیم که هرگز نباید این اتفاق رخ بدهد.

 

آیا این شانس بزرگ بازی برای سادیو مانه بود؟ ما شانس های بیشتری داشتیم، اما پاس های نهایی را خوب ارسال نکردیم. ما در این بازی موقعیت بیشتری نسبت به بازی رفت 3-1 پیروز شدیم داشتیم، اما چهار گل دور از خانه دریافت کردیم. بنابراین یک مسئله حس ما و یک چیز واقعیت ها است، هر دو موضوع مهم هستند و از هر دو استفاده خواهیم کرد."

 

1508238

دیدگاه‌ها