کد خبر : 1693669 | 14 تیر 1399 ساعت 16:50 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

میکل آرتتا:

حرف آخر در مورد انتقالات آرسنال را من می زنم

میکل آرتتا سرمربی آرسنال می گوید در مورد نقل و انتقالات تیمش، تصمیم گیرنده نهایی خواهد بود.

حرف آخر در مورد انتقالات آرسنال را من می زنم

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا نزدیک به نیمه های فصل بود که جانشین اونای امری در آرسنال شد. او که دستار پپ گواردیولا در سیتی بود، پس از نتایج ضعیف توپچی ها با امری، به تیم سابقش برگشت و پس از گذشت 32 هفته توانسته آرسنال را به رتبه هشتم برساند.

توپچی ها در تلاش برای کسب سهمیه های اروپایی هستند. تابستان گذشته و با جذب بازیکنانی چون نیکولاس په په، کیه ران تیرنی و داوید لوئیز توقعات هواداران کمی بالا رفت ولی توپچی ها امسال هم نتوانسته اند عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشند.

آرسنالی ها در انتظار خریدهای جدید برای تقویت بیشتر تیم محبوب شان هستند.

 

 

1506685

 

 

میکل آرتتا در این رابطه به اسکای اسپورتس گفت:« از شرایطی که در باشگاه داریم، به خوبی آگاهم اما سران باشگاه از برنامه هایم مطلعند. ژانویه گذشته ماموریت من بازگرداندن ثبات به تیم بود ولی حالا زمانش رسیده تا قدم هایی رو به جلو برداریم و سطح تیم و بازیکنان را بالاتر ببریم. در مورد نقل و انتقالات در نهایت حرف آخر را خودم خواهم زد و اختیار کامل دارم.»

 

آرتتا ادامه داد:« ما یک تیم مدیریت ورزشی خیلی قوی داریم. رائول سانیه هی، ادو، وینای و هوس در کار خود خبره هستند ضمن اینکه مالک باشگاه هم به خوبی در جریان کار و اهداف ما قرار دارد.

در مورد نقل و انتقالات، حق اشتباه نداریم و میزان خطا باید بسیار بسیار اندک باشد. متاسفانه اختلاف سطح بین لیورپول و سیتی با دیگر تیم های لیگ، بزرگ و آشکار است و همه سعی دارند خودشان را به این دو تیم برسانند. به همین دلیل باید هوشمندانه عمل کنیم و زمان تصمیم گیری در مورد جذب یک بازیکن، اطمینان لازم را داشته باشیم.»

 

دیدگاه‌ها