کد خبر : 1693699 | 14 تیر 1399 ساعت 19:01 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

شاهکار مگوایر و دخیا؛ باز شدن دروازه یونایتد! (عکس)

اشتباه مدافع و دروازه بان منچستریونایتد باعث شد دروازه این تیم در مقابل بورنموث خیلی زود باز شود.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بورنموث در منطقه سقوط قرار داشته و کار دشواری برای ماندن در لیگ برتر دارد، اما اوله گونار سولسشر در نشست خبر پیش از این دیدار تاکید کرد کرد کار شاگردانش برابر این تیم آسان نخواهد بود و بورنموث در همان دقایق ابتدایی موفق به باز کردن دروازه یونایتد شد.

 

در دقیقه 15 این استانیسلاس بود که در گوشه محوطه صاحب فرصت شد و اگرچه فضای چندانی در اختیار نداشت، اما یک لایی تماشایی به هری مگوایر زد و در ادامه از زوایه ای بسته با یک ضربه دقیق دروازه داوید دخیا را باز کرد تا بورنموث خیلی زود و بر خلاف انتظار به گل اول بازی دست پیدا کند. مگوایر که لقب گرانقیمت ترین مدافع تاریخ فوتبال را در اختیار دارد، در این صحنه به راحتی در مقابل استانیسلاس فریب خورد و در ادامه نیز دخیا نتوانست مقابل ضربه محکم این بازیکن واکنش نشان دهد.

 

روی کین، ستاره سابق یونایتد مدتی قبل و بعد از اشتباه داوید دخیا مقابل تاتنهام به شدت به انتقاد از او پرداخته و مدعی شد این دروازه بان در حد حضور در ترکیب ثابت یونایتد نیست. حالا باید دید بعد از اشتباه دوباره این دروازه بان اسپانیایی، واکنش منتقدان و هواداران یونایتد چه خواهد بود.

 

1508420

 

1508419

 

1508421

 

دیدگاه‌ها