کد خبر : 1693905 | 15 تیر 1399 ساعت 13:29 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

جشن قهرمانی بازیکنان بایرن مونیخ(عکس)

با وجود عدم حضور هواداران بایرن در استادیوم المپیک برلین، باواریایی‌ها قهرمانی خود در جام حذفی آلمان را در استادیوم خالی جشن گرفتند.

جشن قهرمانی بازیکنان بایرن مونیخ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب در المپیا اشتادیون شهر برلین به مصاف بایر لورکوزن رفت تا دو تیم فینال جام حذفی آلمان را برگزار کنند. باواریایی‌ها به لطف دبل لواندوفسکی و دو گل دیگر داوید آلابا و سرژ گنابری حریف‌شان را شکست دادند تا به یک قهرمانی تاریخی برسند.

 

1508730

 

قهرمانی در جام حذفی آلمان این بار برای بایرن مونیخ اهمیتی دو گانه داشت. چرا که اولا بایرن که در روزهای اخیر قهرمانی‌اش را در بوندس‌لیگا قطعی کرده بود حالا موفق شد دومین جام خود در این فصل را بالای سر ببرد.

 

دومین اهمیت این قهرمانی بایرن رسیدن تعداد قهرمانی‌هایش در جام حذفی آلمان به 20 قهرمانی بود. رکوردی خارق‌العاده که شاگردان هانسی فلیک دیشب با ارائه یک بازی زیبا و جذاب به آن دست یافتند.

 

1508731

 

وقتی سوت پایان به صدا درآمد و بایرنی‌ها از قهرمانی‌شان مطمئن شدند صدای فریادهای شادی آنها در استادیوم خالی المپیک برلین طنین‌انداز شد. بازیکنان بایرن بعد از شادی در کنار یکدیگر به سراغ هانسی فلیک سرمربی بسیار موفق‌شان رفته و او را در میان زمین روی دست بلند کرده و چندین بار به هوا انداختند.

 

1508733

 

در نهایت نوبت به مراسم اهدای جام رسید تا بازیکنان بایرن بعد از دریافت مدالهای قهرمانی خود روی سکوها رفته و جام قهرمانی حذفی که در آلمان به آن پوکال گفته می‌شود را در دستهای کاپیتان خود مانوئل نویر ببینند.

 

1508734

 

ستاره‌های بایرن البته در مصاحبه با خبرنگاران به این اشاره کردند که دوست داشتند این جشن و شادی قهرمانی را در حضور هواداران‌شان برگزار کنند نه استادیوم خالی. توماس مولر گفت از اینکه مبجورند در ورزشگاه خالی جشن بگیرند حسرت می‌خورد.

 

دیدگاه‌ها