کد خبر : 1693925 | 15 تیر 1399 ساعت 15:04 | 42.3K بازدید | 2 دیدگاه

یک رویای پلی استیشنی

چه می‌شود اگر مسی به یووه و رونالدو بپیوندد!

حرف زدن درباره مسی جذاب است. آنهایی که ذوب در مسی هستند، با کوچک‌ترین و ساده‌ترین حرکاتش شلوغ می‌کنند و حرکت او را جادویی و تکرارنشدنی می‌نامند.

چه می‌شود اگر مسی به یووه و رونالدو بپیوندد!

به گزارش ورزش سه و به نقل از همشهری ، هواداران تیم‌های دیگر هم دستاوردهای بزرگ او را کوچک و عادی می‌شمارند. بازیکنان و کارشناسان برای مطرح شدن خودشان از مسی و مقایسه دیگران با او می‌گویند. عده‌ای میانگین پایین دوندگی‌اش را پررنگ می‌کنند و عده‌ای تأثیر همیشگی‌اش را روی گل‌های بارسلونا بر سر منتقدان می‌کوبند. مسی به‌قدری جذاب است که کریستوف دوگاری، مهاجم سابق فرانسوی در حمایت از هموطنش، گریزمان به مسی گفته: «بازیکن یک‌ونیم متری اوتیسمی»! فرانسیسکو فرارو، سرمربی سابق زیر 20سال آرژانتین فاش کرده: «یک‌بار به من گفت. من بد بازی کردم و عذرخواهی می‌کنم، زیرا شما مرا بیرون آوردید و وجهه‌ام خراب شد. من نمی‌دانم، اما نمی‌خواهم تعویض شوم و همیشه می‌خواهم بازی کنم.»


 حالا که شایعه شده او می‌خواهد در پایان قراردادش به‌عنوان بازیکن آزاد، بارسلونا را ترک کند، صحبت درباره این بازیکن جذاب‌تر شده.


 یکی از تفریحات رسانه‌ها و هواداران فوتبال پیش‌بینی و حدس تیم آینده اوست. قبلا اعلام شده بود مسی براساس مفاد قرارداد جدیدش می‌تواند باشگاه را به مقصد جایی غیر از 5لیگ معتبر اروپایی ترک کند، بدون آنکه پولی به بارسلونا برسد. اما گمانه‌زنی‌ها حکایت دیگری دارد؛ به‌طور مثال ریوالدو 2 باشگاه یوونتوس و منچسترسیتی را برای مسی ایده‌آل دانسته. با حضور مسی و رونالدو در یوونتوس یکی از شیرین‌ترین رویاهای هواداران فوتبال به تحقق می‌پیوندد. آن‌وقت برای تماشای تمرینات یووه هم مردم سر و دست می‌شکنند. مسی بارها اعلام کرده که در بارسلونا راحت است و حتی از تصمیم قبلی‌اش مبنی بر بازی کردن برای تیم نیو ولز اولدبویز آرژانتین پیش از بازنشستگی، به‌دلیل ناامنی در این کشور برگشته است.

 

1508763


تصور بارسلونای بدون او خیلی سخت است؛ به‌ویژه برای آنهایی که در یک دهه و نیم اخیر طرفدار بارسا شده‌اند.بازی مسی در کنار کریستیانو رونالدو چیزی است که فقط در پلی‌استیشن می‌شود آن را تصور کرد. شاید دلایل ناراحتی‌های او در روزهای آینده برطرف شود؛ ستین و دستیار جوان و جنجالی‌اش بروند، ژاوی سرمربی شود، آبیدال سمت مدیر ورزشی را ترک کند، بازیکنانی مثل نیمار که می‌توانند به فتح لیگ قهرمانان کمک کنند خریده شوند، تضمین برای موفقیت در اروپا به او داده شود آن هم براساس برنامه‌ای مدون و ترسیم چشم‌اندازهای پیش‌رو.اگر او متقاعد به ماندن شود، ممکن است یک معاوضه دیگر بین بارسلونا با یوونتوس صورت بگیرد. رای اسپرت که یک رسانه ایتالیایی است ادعا کرده بعد از معاوضه پیانیچ با آرتور ملو ممکن است گریزمان هم که رابطه خوبی با مسی ندارد، با یک بازیکن دیگر مثل داگلاس کاستا یا رابیو یا برناردسکی معاوضه و مقداری پول هم بین دوطرف جابه‌جا شود.


رونالدو وقتی به سریA رفت از مسی خواست برای ادامه چالش و رقابتی که بین آنها وجود داشت به اینتر برود. اینتر هم می‌تواند گزینه‌ای محتمل باشد، چون بارسا به‌شدت به خرید لائوتارو مارتینس از این تیم علاقه‌مند است. سیتی به‌خاطر گواردیولا برایش جذاب است، اما محرومیت دوساله این باشگاه از لیگ قهرمانان (اگر سیتی در فرجام‌خواهی به نتیجه نرسد و نتواند رأی را برگرداند) کوچک‌ترین احتمال را هم از بین می‌برد.ساندرو راسل، رئیس قبلی باشگاه بارسلونا که به‌خاطر تخلفات و رشوه مدتی در زندان بود، به مسی توصیه کرده که گول رقابت انتخاباتی کاندیداهای ریاست باشگاه را نخورد و نگذارد از او به‌عنوان طعمه استفاده شود.

 

1508765


به ‌هر حال موضوع به‌قدری جدی است که همه به آن واکنش نشان داده‌اند، ازجمله ستین - سرمربی بارسا- که با تعجب پرسید: «مسی ادامه ندهد؟ کسی به من چیزی نگفته؛ پس در جایگاهی نیستم که درباره آن حرف بزنم.»

دیدگاه‌ها