کد خبر : 1693941 | 15 تیر 1399 ساعت 16:17 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

اطمینان گواردیولا به پیروزی سیتی در دادگاه CAS

هشت روز دیگر نتیجه فرجام خواهی منچسترسیتی علیه حکم محرومیت یوفا مشخص خواهد شد و پپ گواردیولا در این مورد بسیار خوشبین به نظر می رسد.

اطمینان گواردیولا به پیروزی سیتی در دادگاه CAS

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اعلام محرومیت دو ساله باشگاه منچسترسیتی از سوی یوفا به دلیل نقض قوانین فیرپلی مالی، این باشگاه پرونده را به دادگاه عالی ورزش CAS کشاند. منچسترسیتی 8 ژوئن(19 خرداد) در جلسه‌ای در دادگاه CAS به مقابله حقوقی با یوفا پرداخت.

 

 

1505940

 

 

تصمیم یوفا مبنی بر تعلیق منچسترسیتی از رقابتهای اروپایی در ماه فوریه اعلام شد. جلسه فرجام‌خواهی سیتی نسبت به این حکم یوفا از هشتم ژوئن تا دهم ژوئن برگزار شد و نتیجه قرار است 13 جولای(23 تیر) اعلام شود. نتیجه این دادگاه برای سیتی بسیار مهم خواهد بود چرا که در صورت شکستفرجام‌خواهی، ممکن است باشگاه انگلیسی شاهد کوچ ستاره‌های بزرگش باشد. 

 

پپ گواردیولا سرمر بی سیتی اطمینان دارد که نتیجه دادگاه به سود باشگاهش خواهد بود. او به خبرنگاران گفت:« ما آماده دریافت نتیجه هستیم. به شخصه اطمینان زیادی دارم که نتیجه به سود ما باشد. به افرادی که در این مورد به دفاع از باشگاه پرداختند، اعتماد کامل دارم و معتقدم با برگرداندن رای می توانیم همچنان به بازی در لیگ قهرمانان ادامه دهیم.

 

 

1506955

 

 

13 جولای از نتیجه نهایی آگاه خواهیم شد و برای باشگاه و تمام کارکنانش و بازیکنان، آرزو می کنم که پیروزی نهایی باشیم. در تمام این سال ها همه کمک کرده اند سیتی به جایگاه کنونی در فوتبال انگلیس و اروپا برسد و شایسته این هستیم که همچنان در لیگ قهرمانان حاضر باشیم.»

 

لازم به ذکر است که منچسترسیتی فصل جاری در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان توانسته رئال را در بازی رفت 1-2 شکست دهد و بازی برگشت 17 یا 18 مرداد در اتحاد برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها