کد خبر : 1693949 | 15 تیر 1399 ساعت 16:58 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

سعید مهری؛ سورپرایز تراکتور برای فینال سه گانه

سعید مهری هافبک جوان تیم تراکتور عملکرد خوبی در خط هافبک این تیم داشته است.

سعید مهری؛ سورپرایز تراکتور برای فینال سه گانه

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی باور می‌کرد که با بازگشت اشکان دژاگه و بخشش محرومیت مسعود شجاعی، سعید مهری در ترکیب اصلی قرار بگیرد اما ساکت الهامی تصمیم گرفت که شمره 8 خود را در میانه زمین قرار دهد که 90 دقیقه پس از استارت بازی، دلیل تصمیم او با نمایش درخشان مهری مشخص شد.


باتوجه به حضور اسدی در دفاع میانی، اکبر ایمانی تک هافبک دفاعی تی تی ها بود و مهری کمی جلوتر از او و پشت سر سه هافبک هجومی تراکتور بازی می‌کرد. می‌توان گفت که او وظیفه انتقال توپ از یک سوم دفاعی خودی به بازیکنان خلاق تیم را داشت و نرخ درصد پاس صحیح این بازیکن نشان می‌دهد که او وظایفش را موفقیت آمیز انجام داده است.


مهری که 82 دقیقه در زمین بود، 28 پاس از 34 تا را با موفقیت انتقال داد تا با آمار 82 درصدی زمین را ترک کند. مهری یک دریبل و یک سانتر موفق هم داشت و با سه کنش دفاعی، نقش خود به عنوان یک هافبک دفاعی کلاسیک _چیزی که در ماشین بود_ را هم ایفا کرد.


ستاره اهل میانه اگرچه در این بازی بیشتر نقل کنترلی در خط میانی داشت اما روی توپ های سوم و همچنین پیش روی به سمت دروازه حریف دو شوت هم زد که هر دو در چارچوب بودند اما مهری بدشانس بود که نتوانست مانند حاج صفی نامش را وارد گلزنان این مسابقه کند.


باتوجه به اقبال طرفداران تراکتور به این بازیکن، او حالا انگیزه بیشتری هم پیدا کرده و باید دید در سه گانه حساس تراکتور قابل سپاهان، استقلال و شهرخودرو، آیا ساکت دوباره به او میدان خواهد داد یا نه؟

دیدگاه‌ها