کد خبر : 1693965 | 15 تیر 1399 ساعت 18:16 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

آاس: قول الخلیفی به نیمار در مورد بارسلونا

نشریه آاس ادعا می کند که اگر از سوی بارسا برای نیمار پیشنهادی به پی اس جی برسد این باشگاه مسیر برای جدایی ستاره برزیلی را هموار خواهد کرد.

آاس: قول الخلیفی به نیمار در مورد بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، نیمار فوق ستاره برزیلی پی اس جی همچنان روی عقیده خود مانده و مثل تابستان گذشته قصد دارد برای بازگشت به بارسا تلاش کند. یک سال پیش، نیمار با هر دو باشگاه رئال و بارسا وارد مذاکره شد تا راهی برای خلاصی از دست پی اس جی پیدا کند. رئال دو هفته به اتمام نقل و انتقالات تابستانی از جذب او منصرف شد ولی بارسلونا تا آخرین روزها در تلاش بود تا ستاره برزیلی را بازگرداند ولی با توجه به رقم درخواستی بالای پی اس جی، به هدف خود نرسید.

 

 

1504265

 

 

بارسلونا خوشبین بود که با استناد به بندی از اساسنامه فیفا بتواند نیمار را با پرداخت 170 میلیون یورو در تابستان پیش رو به خدمت بگیرد اما شیوع کرونا همه معادلات را به هم زد.

چندی پیش موندودپورتیوو در گزارشی ویژه ادعا کرد که نیمار همچنان قصد بازگشت به بارسلونا را دارد و اخیرا به دوستان نزدیکش در پی اس جی گفته است که به چیزی جز بازگشت به بارسا پس از اتمام فصل فکر نمی کند. او این قضیه را به اطلاع مسئولان باشگاه هم رسانده است.

هرچند لوشامپیونا دو ماه پیش نیمه تمام اعلام شد و پی اس جی عنوان قهرمانی را با نظر فدراسیون فوتبال فرانسه کسب کرد ولی کار پاریسی ها در فصل جاری تمام نشده و از ماه آگوست باید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به میدان بروند.

 نیمار دوست دارد ابتدا فصل را با قهرمانی اروپا به اتمام برساند و سپس تلاشی جدی برای بازگشت را شروع خواهد کرد.

 

 

1508746

 

 

در همین رابطه مانو ساینز خبرنگار آاس امروز گزارش داد که نیمار با سران پی اس جی به توافق رسیده است که در صورت رسیدن پیشنهادی از سوی بارسلونا، برای بازگشت او همکاری لازم را به عمل بیاورند. گویا ناصر الخلیفی مدیر قطری پی اس جی از نیمار خواسته تا با تعهد و انرژی تمام در لیگ قهرمانان برای باشگاه بازی کند و در عوض او قول هموار کردن مسیر برای بازگشت او به بارسا را خواهد داد.

برای این مهم ابتدا باید از بارسا پیشنهادی به پی اس جی برسد. هرچند که گفته شده بود باشگاه پاریسی به رقمی کمتر از 170 میلیون یورو راضی نخواهد شد ولی حالا ورق برگشته و پی اس جی به ارقامی کمتر نیز رضایت خواهد داد.

هواداران بارسا بی تاب بازگشت نیمار هستند و در شرایط فعلی که بارسا شاید فصل را بدون جام به پایان ببرد، بازگشت نیمار احتمالا تنها راه اوجگیری بارسا در فصل آینده باشد. بازگشت نیمار اهمیتی استراتژیکی برای بارسا دارد؛ به خصوص که لیونل مسی نیز از تمدید قرارداد خودداری کرده و قطعا بازگشت نیمار می تواند نظر او در مورد تمدید قرارداد را نیز عوض کند.

 

 

1488810

دیدگاه‌ها