کد خبر : 1694097 | 16 تیر 1399 ساعت 10:11 | 13.7K بازدید | 2 دیدگاه

پیام یک شوت را هم به سمت خود ندید؛

پانزدهمین کلین‌شیت برای بیکارترین بازیکن هفته

سنگربان شماره یک سپاهانی‌ها روز بسیار آرامی را در تهران پشت سر گذاشت و حتی به سوی دروازه‌اش یک شوت خارج از چارچوب هم روانه نشد!

پانزدهمین کلین‌شیت برای بیکارترین بازیکن هفته

به گزارش "ورزش سه" پسرانِ جوان ابراهیم صادقی پس از آن‌که با متوقف کردن استقلال در آزادی، شوک جالبی به جدول لیگ وارد کردند و آبی‌ها را فعلا از منطقه سهمیه آسیایی دور کردند، شب گذشته در ورزشگاه شهید دستگردی تهران، به روند تساوی مقابل مدعیان خود ادامه دادند و مصاف‌شان برابر سپاهان رده دومی، بدون گل مساوی به پایان رسید؛ این تساوی در حال به دست آمد که همگی فاکتورهای آماری به نفع سپاهان بود و یک آمار عجیب از سایپا نیز به ثبت رسیده است.

 

در شبی که شاگردان صادقی تنها 25 درصد مالک توپ بودند، هیچ شوتی حتی خارج از چارچوب روانه دروازه نیازمند نشد تا با آمار عجیب صفر شوت زده بتوانند در مقابل یازده شوت سپاهان مقاومت کنند و یک امتیاز حساس در راه بقای خود در لیگ بگیرند؛ سایپایی‌ها که به مانند دیگر خودروساز لیگ یعنی پیکان، در منطقه خطر و در جمع فانوس به دستان هستند امیدوارند تا با این فرمول، بتوانند از مدعیان امتیاز بگیرند و در لیگ نوزدهم بمانند.

 

در واقع باید گفت پیام نیازمند برای ثبت پانزدهمین کلین شیت خود حتی یک جهش به سمت توپ را هم نداشت و به اصطلاح لباسش هم خاکی نشد؛ قلعه نویی در پایان بازی طعنه جالبی به این اتفاق زد و گفت ما می‌توانستیم امروز حتی با 10 بازیکن و بدون گلر وارد میدان شویم! به هر حال این بازی بی دردسر برای نیازمند و خط دفاعی طلایی‌پوشان باعث شد تا پانزدهمین کلین شیت فصل برای گلر شماره یک سپاهانی‌ها به ثبت برسد و خط دفاعی آن‌ها همچنان دومین خط دفاعی برتر لیگ، تلقی شود.

دیدگاه‌ها