کد خبر : 1694162 | 16 تیر 1399 ساعت 14:25 | 18.6K بازدید | 1 دیدگاه

آمار جالب توجه سپاهان در روز بدشانسی این تیم ( عکس)

شاگردان امیرقلعه نویی به طور کامل در مقابل سایپا بر بازی سلطه داشتند ولی نمایش تدافعی نارنجی پوشان و عملکرد خوب فلاح زاده مانع از کسب سه امتیاز برای سپاهان شد.

به گزارش "ورزش سه"، نگاهی به آمار منتشر شده پس از دیدار سایپا و سپاهان که شب گذشته در اکباتان برگزار شد، نشان از برتری مطلق تیم امیرقلعه نویی دارد.


سپاهان مقابل سایپا در مالکیت بر توپ و میدان سلطه محسوسی داشت و نسبت مالکیتش نسبت به میزبان 75 به 25 بود و آنها با استفاده از همین برتری 11 بار به دروازه حامد فلاح زاده شوتزنی کردند که 5 مرتبه، ضربه های بازیکنات سپاهان در چارچوب دروازه بود ولی در مقابل سایپا حتی یک شوت هم به دروازه نیازمند نزد تا امیرقلعه نویی در پایان بازی به کنایه بگوید که تیمش می توانسته رد این مسابقه حتی بدون گلر بازی کند.


در تعداد پاس ها هم سپاهان آمار جالب توجهی را ثبت کرده و نزدیک به 600 پاس میان بازیکنان این تیم با دقت 84 درصدی رد و بدل شده که منجر به ایجاد سه شانس مسلم گلزنی شد ولی ضربات محبی و شهباززاده با بدشانسی و البته واکنش های فلاح زاده به گل ننشست؛ گلری که عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز از آن خود کرد.


سپاهان حالا با توجه به پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی، 12 امتیاز با صدر جدول اختلاف پیدا کرده ولی شاید اگر توپ های آنها در دو دیدار رفت و برگشت برابر سایپا که با سیستم کاملا تدافعی برای کسب یک امتیاز به زمین آمده بود، جواب می داد، حالا شرایط متفاوت تر بود.

 

1509121

دیدگاه‌ها