کد خبر : 1694173 | 16 تیر 1399 ساعت 15:11 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض ذوب‌آهن به اشتباهات سریالی داوری (عکس)

روابط عمومى و امور بین الملل باشگاه ذوب آهن با انتشار کلیپی در رسانه هاى رسمى خود، نسبت به قضاوت هاى تیم هاى داورى در چند بازى اخیر تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ برتر، اعتراض کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در این ویدئو به اشتباهات داوری در سه دیدار سبزپوشان برابر استقلال، سپاهان و سپس پیکان که با شکست 4 بر 1 و سنگین این تیم خاتمه پیدا کرد، اشاره شده و نظرات داوران در برنامه فوتبال برتر روی آن قرار داده شده است.


ذوب آهنی ها در این مسابقه ابتدا مقابل استقلال با نتیجه 2 بر 1 مغلوب شدند و سپس با تساوی یک بر یک مقابل سپاهان به کار خودشان خاتمه دادند و در آخرین دیدار با نتیجه 4 بر 1 بازی را به پیکان واگذار کردند.


بازیکنان ذوب آهن که در یک فصل سومین مربی را روی نیمکت خود می بینند، با توجه به شکستی که برابر پیکان تجربه کردند، حالا دیگر اصلا شرایط خوبی ندارند و حاشیه امنیت آنها با منطقه سقوط به 4 امتیاز کاهش پیدا کرده است.


ذوب آهن هفته آینده باید در بوشهر به مصاف شاهین شهرداری بوشهر برود؛ یک بازی 6 امتیازی دیگر که نتیجه اش بسیار پراهمیت است.

 

1509133

باشگاه ذوب آهن معتقد است در این صحنه گل دانشگر در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

 

1509134

اعتراض بعدی ذوب آهن به دربی اصفهان است که معتقدند خطای هند مصلح در محوطه جریمه باید پنالتی اعلام می شده است.

 

1509132

صحنه بعدی به جریان دیدار برابر پیکان باز می گردد که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می شده و در این لحظه احسان پهلوان با خطای بازیکن پیکان در محوطه جریمه سرنگون شده است.

 

1509131

در آخرین صحنه منتشر شده در این ویدئو، باشگاه ذوب آهن معتقد است که در این صحنه یک پنالتی دیگر برای این تیم به دلیل برخورد توپ به دستان مدافع پیکان باید اعلام می شده است.

دیدگاه‌ها