کد خبر : 1694192 | 16 تیر 1399 ساعت 16:22 | 21.3K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش مربی پرسپولیس به شایعات درباره کاپیتان پرسپولیس

حمید مطهری: خبر جدایی سیدجلال چیپ است

مربی پرسپولیس نسبت به نیمکت نشینی و شایعه کنار گذاشتن کاپیتان اول این تیم واکنش نشان داد.

حمید مطهری: خبر جدایی سیدجلال چیپ است

به گزارش "ورزش سه"، نیمکت نشینی سیدجلال حسینی طی دو دیدار اخیر که برابر شاهین بوشهر حتی فرصتی برای حضور در زمین نیز به عنوان بازیکن تعویضی به دست نیاورد، شایعات درباره کاپیتان اول پرافتخار و محبوب پرسپولیسی‌ها را افزایش داده است. 

 

این شایعات که مربوط به احتمال جدایی این بازیکن در پایان فصل با نظر یحیی گل محمدی است اکنون با واکنش حمید مطهری به عنوان دستیار اول یحیی و پرسپولیس همراه شده است. مربی سرخ‌ها در اینباره اینطور توضیح داده است: نمی‌دانیم این موضوع از کجا مطرح می‌شود. شاید خداحافظی سیدجلال ساخته ذهن برخی افراد باشد اما وی کاپیتان و بزرگ پرسپولیس است. اکنون همکاری خوبی با حسینی داریم و 7 بازی هم تا پایان لیگ برتر باقی مانده است.  خواهش می‌کنم دوستان برای پرسپولیس حاشیه درست نکنند. مربیان پرسپولیس تصمیم‌گیرنده هستند که چه بازیکنی بازی کند و نیمکت‌نشینی سیدجلال ارتباطی با این ندارد که او را نمی‌خواهیم.  بیشتر از این نمی‌ خواهم به این موضوع که از نظر من چیپ است بپردازم. هر مربی حق دارد نفرات خود را انتخاب کرده و در بازی به او بازی بدهد . از دو هفته قبل بحث خداحافظی سیدجلال حسینی گفته می‌شود اما مربی در انتخاب ترکیب تیم تصمیم‌گیرنده است. 

 

مطهری در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره افزایش تست های مثبت در بین تیم‌های لیگ برتری نیز اینطور به فارس پاسخ داده است: متاسفانه کرونا همچنان وجود دارد  و ما هم بارها گفته‌ایم اولویت حفظ سلامتی جامعه و ورزشکاران است اما باید مراقب باشیم. متأسفانه برخی‌ها این ویروس را فراموش کرده و آن را آسان گرفتند. باید با دقت پروتکل‌ها را اجرا کرده و مراقب کرونا باشیم. ما دو سه ماه درباره این موضوع صحبت کردیم. نگاه‌مان همیشه مثبت است اما فدراسیون و سازمان لیگ می‌توانستند در این زمینه قوی‌تر عمل کرده و آزمایشگاه واحدی را برای تست دادن تیم‌ها انتخاب کنند. امیدواریم مریضی گریبان کسی را نگیرد و نفرات تمام تیم‌ها همیشه سالم و سلامت باشند.

دیدگاه‌ها