کد خبر : 1694233 | 16 تیر 1399 ساعت 19:30 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: رونالدو سالها در یوونتوس خواهد ماند

مکس آلگری، سرمربی سابق یوونتوس معتقد است این تیم در سالهای آتی نیز موفق به کسب عناوبن قهرمانی خواهد شد.

آلگری: رونالدو سالها در یوونتوس خواهد ماند

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم کسب نتایج درخشان، فتح پنج اسکوتوی متوالی و دو بار رسیدن به فینال لیگ قهرمانان، مکس آلگری در تابستان گذشته از یوونتوس جدا شد. اما بیانکونری امسال نیز در آستانه قهرمانی در سری آ قرار دارد و این سرمربی ایتالیایی مدعی شد یوونتوس برای فتح عناوین قهرمانی ساخته شده است.

 

مکس آلگری گفت: "یوونتوس برای پیروزی ساخته شده، به همین دلیل من فکر می کنم آنها می توانند به قهرمانی خود برای سالهای آینده نیز ادامه دهند. متاسفانه من فکر می کنم میلان هنوز چیزی کم دارد و آنها به یک پروژه قوی و مستمر احتیاج دارند. تغییر ترکیب تیم طی هر فصل به شما امکان پیشرفت نمی دهد.

 

1503542

 

انتقال لائوتارو مارتینز به بارسلونا؟ پیراهن بارسلونا وزن زیادی داشته و هر بازیکنی در جهان برای پوشیدن آن نیاز به شخصیت کافی دارد. لائوتارو تمام خصوصیات لازم برای موفقیت را داشته و در اینتر بسیار خوب عمل می کند. باید ببینیم که آیا او می تواند یک روز در بارسلونا نیز می تواند خودش را اثبات کند یا خیر."

 

مکس آلگری در مورد نتایج دوران حضورش در یوونتوس در لیگ قهرمانان نیز گفت: "من موافق نیستم که یوونتوس در سالهای اخیر ناکام بوده و این تیم آنها بسیار خوب عمل کرده، به دو فینال رسید و در بازی های مشکوک حذف شد. از نظر من کریستیانو رونالدو سالهای سال در یوونتوس خواهد ماند."

دیدگاه‌ها